Ser noe der!Kan testetøsene se noe? 8 dpo, syns selv jeg ser en strek. Vanskelig å få den med på bilde.Vis vedlegget 267716
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe der!Kan testetøsene se noe? 8 dpo, syns selv jeg ser en strek. Vanskelig å få den med på bilde.Vis vedlegget 267716
Ser noe der!
Kan testetøsene se noe? 8 dpo, syns selv jeg ser en strek. Vanskelig å få den med på bilde.Vis vedlegget 267716
Ser dere noe på denne?? [emoji43][emoji1317] 13 dpo, samme test. Vis vedlegget 267737Vis vedlegget 267738Vis vedlegget 267739
Ser dere noe på denne?? [emoji43][emoji1317] 13 dpo, samme test. Vis vedlegget 267737Vis vedlegget 267738Vis vedlegget 267739
NeiSer dere noe på denne?? [emoji43][emoji1317] 13 dpo, samme test. Vis vedlegget 267737Vis vedlegget 267738Vis vedlegget 267739
Kan testetøsene se noe? 8 dpo, syns selv jeg ser en strek. Vanskelig å få den med på bilde.Vis vedlegget 267716

På ferie uten tester men bare måtte innom bensinstasjonen. Hadde selvsagt bare rfsu.
Føler jeg ser en skygge? Ene bildet er redigert. Lys ned og kontrast opp.
Men får jo nesten ikke zoomet på pcn enn bare å trykke på bilde 
Nei ser det ikke kom særlig godt med på bildeJeg ser ingentingMen får jo nesten ikke zoomet på pcn enn bare å trykke på bilde
![]()
Nei ser det ikke kom særlig godt med på bilde![]()
tror jeg ser en strek, nei det er det ikke, det er skygge, nei det er det ikke. Hva er det da??
he hePå ferie uten tester men bare måtte innom bensinstasjonen. Hadde selvsagt bare rfsu.
På ferie uten tester men bare måtte innom bensinstasjonen. Hadde selvsagt bare rfsu.