Var det ja. Så slik er det med meg![]()
8 dpo og på 1 time urin og babyplan...? ikke rart den ikke slår ut da. Ta en ny en i morgen på morgenurin. Da dukker nok streken opp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det ja. Så slik er det med meg![]()
Ser den[emoji31] venter du på tester i posten?
Det var det jeg tok det for. Trøst hjelper.Var ment som en trøstende klem.....
Vis vedlegget 267268
10 min 1 times urin.
Da gjekk det til HELVETE igjen. Svake såre bryst, mens smerter og ilt i kors ryggen. Lei meg, 8 dpo.
Det var det jeg tok det for. Trøst hjelper.

Det varmet. Tok det ikkje slik.Oh, så bra, var redd for at det hadde blitt tolket annerledes og at jeg hadde såret deg.
Håper inderlig at du snart får den etterlengtede spiren![]()
Håper du har rett8 dpo og på 1 time urin og babyplan...? ikke rart den ikke slår ut da. Ta en ny en i morgen på morgenurin. Da dukker nok streken opp!
Har mistet alt håpmen blir nok test i morgon. Tror nok den bli blenda den og.
Håper det er rett.Du kan ikke konstatere noe på 1 times urin 8dpo altså, heller ikke 10 dpo, for mange heller ikke 12dpo når urinen har vært i blæra så kort.
Takker, får sjå i morgon. Har kun 1 test igjen er på tur.krysser armer, bein, fingre og tær for deg
Ja, bestilte via billigetester.no på Lørdag som er 4 dager siden![]()
Ah flere her inne har fått det innen 5dager, jeg hadde litt uflaks så tok lenger tid. Håper de ligger i postkassa i morgen. Du kan jo tisse i en papp/plastkopp i morgentidlig også gå å sjekke postkassa, og så teste[emoji1] hvis du er på IKM eller over så vil nok testen slå ut hele døgnet. Men hvis du er usikker på hvor lenge siden EL var så ville jeg testa på morgenurin[emoji4]
Jeg har hatt små blødning i dag, men er fortsatt kvalm som jeg har vært i ca. 2 uker hver dag i strekk
blødningen kom nesten 4 dager senere enn det jeg skulle hatt mens, så derfor er jeg usikker på om det er mens eller ikke![]()
TR kan jo variere litt men hvis det var veeeldig lite i forhold til det den pleier å være så kan det jo være at du er gravid og har hatt en blødning. Er mye mer vanlig med blødning ila svangerskapet enn det det blir snakket/skrevet om. Evt en SA, men det vet man jo ikke sikkert før du har fått positiv test/tatt HCG prøve. Merkelig å være kvalm i 2uker og hvis du ikke har spist eller drukket noe du egentlig ikke tåler.
TR kan jo variere litt men hvis det var veeeldig lite i forhold til det den pleier å være så kan det jo være at du er gravid og har hatt en blødning. Er mye mer vanlig med blødning ila svangerskapet enn det det blir snakket/skrevet om. Evt en SA, men det vet man jo ikke sikkert før du har fått positiv test/tatt HCG prøve. Merkelig å være kvalm i 2uker og hvis du ikke har spist eller drukket noe du egentlig ikke tåler.
Har vert hos lege før med allergitest, men har INGEN allergi. jeg hadde vanlig mens periode i Juni da jeg samtidig tok ut hormonspiralen, syklusen min pleier å være på 26 dager / 27 dager. Denne gangen blødde jeg ikke før det hadde gått 30 dager. Jeg har aldri vært gravid og har aldri opplevd SA. Jeg drikker aldri alkohol. Så i hverdagen så spiser og drikker jeg ingenting som jeg kan reagere på. samtidig med kvalmen har jeg spydd, men det har vært veldig lite som kommer opp, nesten ingenting![]()
Kan ikke helt stole på de allergitestene, har tatt veldig mange selv, ene gangen tok de 10glass med blod så besvimte jeg så klarte ikke telle resten[emoji1] og de fant ingenting! Så jeg må selv finne ut hva jeg reagerer på. Vært på koloskopi og men tarmene så helt fine ut.. men irritabel tarm kaller legene det for når de ikke finner ut noe. Prøv å kutt ut noe av det du har spist/drukket mye av å se om det kan hjelpe på kvalmen.
Det kan jo hende at kroppen prøver å komme tilbake til «det naturlige» etter hormonspiralen, at det er derfor evt TR var så merkelig. Ikke lett å forstå seg på denne kvinnekroppen

jeg hadde vondt noen dager etter jeg tok ut spiralen men det er snart 1 mnd sidenTR kan jo variere litt men hvis det var veeeldig lite i forhold til det den pleier å være så kan det jo være at du er gravid og har hatt en blødning. Er mye mer vanlig med blødning ila svangerskapet enn det det blir snakket/skrevet om. Evt en SA, men det vet man jo ikke sikkert før du har fått positiv test/tatt HCG prøve. Merkelig å være kvalm i 2uker og hvis du ikke har spist eller drukket noe du egentlig ikke tåler.

Ta en test uansett ja [emoji4]så da mener du at jeg burde forde om ta en test selv om det er litt blødning / blødning ?siden kvalmen ikke gir seg
![]()