Test nå, test nå, test nå
vi vil vite
![]()
Ennå ikke kommet i posten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi vil vite
![]()
vi vil vite
![]()
Hahah ja hvis du har flere tester liggende så test nå og i morgentidlig [emoji23]
Tok en gtest 13. Juli som var negativ, men som jeg følte hadde en veldig tynn tynn strek som kanskje var mer øya mine som lurte meg, vet ikke Ennå ikke kommet i postenhåper inderlig pakken kommer i morra
![]()

Jeg har ikke gtest liggende hjemmeTok en gtest 13. Juli som var negativ, men som jeg følte hadde en veldig tynn tynn strek som kanskje var mer øya mine som lurte meg, vet ikke
![]()

Matbutikken er åpen, de har tester![]()
Vis vedlegget 267268
10 min 1 times urin.
Da gjekk det til HELVETE igjen. Svake såre bryst, mens smerter og ilt i kors ryggen. Lei meg, 8 dpo.
Ja, vet det. Men når man ikke har mye penger og ligger på siste rest før man får penger på kontoen igjen
Det hørtes nok tragisk eller negativt ut, men er greit å ha litt penger før man får på nytt penger på kontoen![]()
Var det ja. Så slik er det med megJammen hææææ?? Hadde ikke du en positiv i går? Følger jo med her selv om jeg ikke tester lenger [emoji15]
Ser den veldig godt. Vært der selv
Da får heller vi smøre oss med tålmodighet og så venter vi i spenning. Håper testene dine kommer i morgen![]()
Vet ikke om jeg fikk svar, men da må jeg ta testen med morgenurin? Disse tre er fra idag.. de med sensitivitet på 25 mlu er sterkere enn babyplan sin 10mlu..
Vis vedlegget 266733 Vis vedlegget 266732
Vis vedlegget 267268
10 min 1 times urin.
Da gjekk det til HELVETE igjen. Svake såre bryst, mens smerter og ilt i kors ryggen. Lei meg, 8 dpo.

Var det ja. Så slik er det med meg![]()
Ja, håper selv detVet ikke om jeg fikk svar, men da må jeg ta testen med morgenurin?
![]()
Ja, vet det. Men når man ikke har mye penger og ligger på siste rest før man får penger på kontoen igjen![]()
Det hørtes nok tragisk eller negativt ut, men er greit å ha litt penger før man får på nytt penger på kontoen![]()
Takk detta hjelp.
Takk detta hjelp.
Når har du forventet mens? Hvis du har kommet til den dagen eller passer, så kan du teste når som helst på dagen![]()
Har mistet alt håp1times urin kan vel ikke ha vært veldig konsentrert da? Vent i 3-4 timer til uten å drikke noe å ta en ny test. Evt vente til morgenurin. Heier på deg og streken[emoji6]