Oss testetøser imellom

Ennå ikke kommet i posten :( håper inderlig pakken kommer i morra :rolleyes:

Og du har klart å ikke løpe på butikken og kjøpe? :eek:

Da jeg fikk en usynlig strek på tidligtest 9 Dpo så løp jeg på apoteket for å kjøpe cb early, ikke for alt i verden om jeg ville klare å vente med å teste igjen til dagen etter :laughing021

Jeg har ikke gtest liggende hjemme :hilarious: Tok en gtest 13. Juli som var negativ, men som jeg følte hadde en veldig tynn tynn strek som kanskje var mer øya mine som lurte meg, vet ikke :eek::oops:

Matbutikken er åpen, de har tester :D:hilarious:

47020CA9-13F7-436E-BD62-0B9EE59EDFEA.jpeg

10 min 1 times urin.

Da gjekk det til HELVETE igjen. Svake såre bryst, mens smerter og ilt i kors ryggen. Lei meg, 8 dpo.

Ja, vet det. Men når man ikke har mye penger og ligger på siste rest før man får penger på kontoen igjen :(
Det hørtes nok tragisk eller negativt ut, men er greit å ha litt penger før man får på nytt penger på kontoen :(

Ser den veldig godt. Vært der selv :)
Da får heller vi smøre oss med tålmodighet og så venter vi i spenning. Håper testene dine kommer i morgen :)

Ja, håper selv det :happy: Vet ikke om jeg fikk svar, men da må jeg ta testen med morgenurin? o_O:rolleyes:

Når har du forventet mens? Hvis du har kommet til den dagen eller passer, så kan du teste når som helst på dagen :)

Ja, vet det. Men når man ikke har mye penger og ligger på siste rest før man får penger på kontoen igjen :(
Det hørtes nok tragisk eller negativt ut, men er greit å ha litt penger før man får på nytt penger på kontoen :(

Ser den[emoji31] venter du på tester i posten?

Back
Topp