Oss testetøser imellom

Haha...holdt på å sprikke i dag jeg også, 6 dpo. Men klarte å overbevise meg selv slik at jeg ikke tok en :hilarious: Er vanskelig å la vær!

Ugh! Jeg og [emoji30][emoji30]

Sto å så på en test på Rema, men mannen lot meg ikke kjøpe [emoji15] Er jo ALT for tidlig.
Har bestilt en god del og de har ikke kommet enda. Det er egentlig bra for da har jeg større sjans til å holde meg. Tester nok fredag morgen. Da er jeg 7 eller 8 dpo. Så hvis testene ikke kommer i morgen sniker jeg meg ut på apoteket [emoji85]

Ugh! Jeg og [emoji30][emoji30]

Sto å så på en test på Rema, men mannen lot meg ikke kjøpe [emoji15] Er jo ALT for tidlig.
Har bestilt en god del og de har ikke kommet enda. Det er egentlig bra for da har jeg større sjans til å holde meg. Tester nok fredag morgen. Da er jeg 7 eller 8 dpo. Så hvis testene ikke kommer i morgen sniker jeg meg ut på apoteket [emoji85]

Haha, bra mann! Jeg bestilte nye strimler straks ma var et faktum sist.

Tok akkurat en CB digital-test som sa «ikke gravid». Er 13 dpo og har aldri fått utslag før tiiidligst 14 dpo med mine to andre, men klarte ikke holde meg. Så fiska jeg opp testen å demonterte den etter jeg så noen hadde gjort det i forumet etter å ha søkt etter falsk digital. Den er tatt nå midt på dagen uten noe særlig oppspart, og vet ikke helt hva jeg skal tro? Noen som har erfaring med denne? Bildet er vel tatt 10-15 min etter jeg testet.

Vedlegg

• ABCFB0B2-AE58-4F52-9550-E9FBA3DBD837.jpeg
    ABCFB0B2-AE58-4F52-9550-E9FBA3DBD837.jpeg
    748,8 KB · Visninger: 192
Tok akkurat en CB digital-test som sa «ikke gravid». Er 13 dpo og har aldri fått utslag før tiiidligst 14 dpo med mine to andre, men klarte ikke holde meg. Så fiska jeg opp testen å demonterte den etter jeg så noen hadde gjort det i forumet etter å ha søkt etter falsk digital. Den er tatt nå midt på dagen uten noe særlig oppspart, og vet ikke helt hva jeg skal tro? Noen som har erfaring med denne? Bildet er vel tatt 10-15 min etter jeg testet.
Ingen erfaring med å tolke innmaten på digital :(

Er bestandig 3 streker på innmaten i den digitale. Derfor man ikke skal demontere og tolke den slik.

Har også hørt at det alltid er tre streker på den digitale :(

Ja jeg gjør det :) kan ikke være testetøs med norske tester :)

Har noen tidlig babyplan som jeg bruker nå, er heldigvis rimeligere enn clearblue sine :) Får bestille til neste runde:)

Vet du om noen gode fra eBay? Prøvde noen kinesiske for en tid tilbake men de ga bare falske streker så ble litt skeptisk.

Har noen tidlig babyplan som jeg bruker nå, er heldigvis rimeligere enn clearblue sine :) Får bestille til neste runde:)

Vet du om noen gode fra eBay? Prøvde noen kinesiske for en tid tilbake men de ga bare falske streker så ble litt skeptisk.
Nei egentlig ikke. Kjøpte one step men fikk skyggestreker på de ofte.... så jeg føler ikke jeg kan stole på de. Har ikke funnet noen jeg er fornøyd med enda :(

Erfaring med a1-tester? Ble desperat etter å teste siden bt.no testene ENNÅ ikke var kommet i posten idag, og det er en svak strek (10 dpo). Men kjenner jeg stoler ikke på resultatet... ser dere?
IMG_1358.JPG
IMG_1361.JPG
IMG_1362.JPG

Ser strek med og uten deksel. Brukte disse på mine begge, så god erfaring

Nei egentlig ikke. Kjøpte one step men fikk skyggestreker på de ofte.... så jeg føler ikke jeg kan stole på de. Har ikke funnet noen jeg er fornøyd med enda :(

Kom plutselig på at jeg bestilte noen fra eBay forrige runde og de var jeg egentlig fornøyd med. Fikk ingen falske streker på de. Tror jeg må bestille flere av de :)

Back
Topp