Håper den er bedre og at neste pp gir bedre resultater.Jeg bruker progesteron støtte. Har brukt lutinus. Ønsket å prøve crinone, gyn foreskrev det til meg på tirsdag. Tok på tirsdag, men har ikke tatt siden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper den er bedre og at neste pp gir bedre resultater.Jeg bruker progesteron støtte. Har brukt lutinus. Ønsket å prøve crinone, gyn foreskrev det til meg på tirsdag. Tok på tirsdag, men har ikke tatt siden.
Frå i går på morgenen til idag. Synes ikke den har økt. Vis vedlegget 264983
FF forandret EL av en eller annen grunn, så er endten 13 eller 10 dpo. Venter egentlig bare på tr, så blir forhåpentligvis ikke så lei meg når den kommer.Jeg syns kanskje den er litt sterkere,men at det er veldig liten økning. Har selv ingen god erfaring med det. Har noen kjemiske bak meg, der testene har oppført seg sånn. Håper det ikke er sånn i ditt tilfelle. Håper bare det er en slow starter [emoji173]️
Der var ikkje mykje forandring. Heksa er jo ikkje kommen får håpe endaFrå i går på morgenen til idag. Synes ikke den har økt. Vis vedlegget 264983
La nettopp ut bildet av tørket test, litt lettere å se på den.Der var ikkje mykje forandring. Heksa er jo ikkje kommen får håpe enda![]()
Der er noe på den nederste. Krysser det som kan kryssesLa nettopp ut bildet av tørket test, litt lettere å se på den.
Men du som vet litt om temping. FF forandret EL fra cd 12 til cd 15 da jeg la inn hvilket type utflod jeg hadde. Vet du hvorfor den plutselig forandrer det? Selv om jeg hadde positiv EL test på cd 11.
Hmmm, jeg ser ingen streker her jeg, men håper jeg tar feil!!Frå i går på morgenen til idag. Synes ikke den har økt. Vis vedlegget 264983
Har noen opplevd ømme bryster og brystvorter som klør? Ømme bryster er vel kjent blant dere mange , men kløende brystvorter så det er vel det jeg lurer på(?) Er dette en av symptomene på en eventuell graviditet? Hva tenker dere kloke damer??![]()
Føle med deg. Det har ikke avtatt i dag nesten blitt litt verre (kløen og ømheten). Venter tanta i morgen så får vel se om det er det som gjør dette. Litt usikker på hva jeg skal tenke og føle. Har vært enormt kvalm i dag (på kanten til å må kaste opp). Kanskje dette bare er lure symptomer. Men lever alltid i håperEg vet ikke, men eg og har sykt vonde pupper og klende brystvorter! Ser ganske dumt ut på jobb når eg bare mååå klø [emoji23]
Føle med deg. Det har ikke avtatt i dag nesten blitt litt verre (kløen og ømheten). Venter tanta i morgen så får vel se om det er det som gjør dette. Litt usikker på hva jeg skal tenke og føle. Har vært enormt kvalm i dag (på kanten til å må kaste opp). Kanskje dette bare er lure symptomer. Men lever alltid i håper![]()
Oppblåst er jeg også, men føler det avtar. Pleier å bli oppblåst før tr så det tar jeg ikke som noe spes tegn hos meg. Jeg har fått helt dilla på sjokoladen EnergiEg og har vært skikkelig kvalm/uggen den siste uken, oppblåst til de grader og voldsom apetitt .. men negative tester, billig billig tester da.. så har kjøpt to digitale idag som eg tar imorgen eller mandag om tante rød ikke er komt innen den tid! Ikm igår[emoji28]
og da er det snakk om 3-4 stk løpet av en dag. Skal krysse alt jeg har for det er din tur nå og at det blinker baby <3Oppblåst er jeg også, men føler det avtar. Pleier å bli oppblåst før tr så det tar jeg ikke som noe spes tegn hos meg. Jeg har fått helt dilla på sjokoladen Energiog da er det snakk om 3-4 stk løpet av en dag. Skal krysse alt jeg har for det er din tur nå og at det blinker baby <3
Tusen takk søte deg. Her har jeg prøvd i over 6 år. Har hatt en god pause så nå er vi klare for nye runder. Skulle jeg over formodning være gravid så er dette hjemmelagetEg pleier ikke bli sånn veldig oppblåst når tr er rundt hjørne, men no er det helt ekstremt .. stakkar mannen i huset[emoji85][emoji23]
Fiser og raper om en annen, helt sykt [emoji23]
Eg hååper det.. prøvd siden januar, så vil den lille spiren skal sitte fast [emoji24]
Sender babystøv til deg og! [emoji173]️