lusemus 71
Forumet er livet
Kan hende den slår ut i kveld. Du har jo ei flott temp kurve10 dpo, men vet ikke helt. Kjenner ikke til testen. Håper tidligtestene kommer idag!Vis vedlegget 264538
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan hende den slår ut i kveld. Du har jo ei flott temp kurve10 dpo, men vet ikke helt. Kjenner ikke til testen. Håper tidligtestene kommer idag!Vis vedlegget 264538
Man blir litt tullerusk når man testerføler jeg får skikkelig streksyn når jeg tester. Står å snakker med meg selv. "Nei her var det ingen strek...eller er det...jo det må være en strek der...Nei kanskje ikke"
Godt ingen hører meg når jeg står på badet
Var ikke så lett å se etter strek på testen på bilde...

10 dpo, men vet ikke helt. Kjenner ikke til testen. Håper tidligtestene kommer idag!Vis vedlegget 264538
Håper det, bestilte på torsdag og ble sendt på fredag, skulle ta 4-5 dager og sende.Mulig jeg ser en antydning.. Fortsatt tidlig, blir spennende. Kommer testene i dag?
Håper det, bestilte på torsdag og ble sendt på fredag, skulle ta 4-5 dager og sende.
Ser da strek jeg, make sure har jeg aldri fått skygge påFikk testene idag. Var ikke mye å skryte av akkurat..Vis vedlegget 264570
Fikk testene idag. Var ikke mye å skryte av akkurat..Vis vedlegget 264570
Ser da strek jeg, make sure har jeg aldri fått skygge på
Da får vi håpe det er sterkere strek i morgen. Har en slik merkelig følelse i kroppen. Vondt i korsryggen og følelsen av at tr skal komme.Jeg ser også strek [emoji7]
Synest jeg skimter noeFikk testene idag. Var ikke mye å skryte av akkurat..Vis vedlegget 264570
Jeg ser strek derFikk testene idag. Var ikke mye å skryte av akkurat..Vis vedlegget 264570
Ta ny, kan hende det kommer 2 strekerFyyyyy søren ass... fikk en grå strek på testen fra butikken Normal men på helt feil sted. Sååå nedtur..
Ja tar en ny imorgen tidlig .. men tviler på at det var noe,den var altfor nær kontrollstreken,og ikke rød overhodet. Fy flate så irriterende,hvorfor oppfører testene seg sånnTa ny, kan hende det kommer 2 streker![]()
Hmmm.. jeg kan ikke si ar jeg ser noe på denne jeg?Tørket ettermiddag test! Herregud for en høy puls. Ser den godt i virkeligheten,men vanskelig å si om den er grå eller rosa. Vis vedlegget 264623
Så at det var veldig vanskelig å se den på dette bilde. Men ser den godt på bilde på tlf min, så kan være at bv appen justerer kvaliteten på bildet selv. Det vil ny test i morgen vise [emoji4]Hmmm.. jeg kan ikke si ar jeg ser noe på denne jeg?
Ser da noe her[emoji28]Ettermiddags test. Klarer ikke å se noe. Men klarte kun og holde meg i nesten 3 timer, uten drikke.Vis vedlegget 264613
Ååh, håper så inderlig!Ser da noe her[emoji28]