Det er jo litt betryggende å lesehei! jeg har aldri opplevd skygge på disse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo litt betryggende å lesehei! jeg har aldri opplevd skygge på disse![]()
Vanskelig å si.. kan være kjemisk...Vis vedlegget 264041
Fant ut at jeg var gravid på torsdag.. 15 DPO idag!
Ville bare ta en strimmeltest nå, den var så treg med å gi en svak strek at jeg ble utålmodig! Tok derfor en digital også..........
[emoji26][emoji26][emoji26][emoji26]
Kan det være fordi det kun er 30 min siden sist jeg tisset??
Ingen blødninger eller noe!
Vanskelig å si.. kan være kjemisk...eventuelt ikke nok hcg enda..
Om det sto det på torsdag burde det stått det samme nå,siden det skal stige ganske greit i starten..Vræææl!! Sto jo gravid 1-2 på torsdag [emoji26]
Håper virkelig det kun var for lite hcg i urinen nå, tisset kl 19.00 og nå igjen 19.40..
Om det sto det på torsdag burde det stått det samme nå,siden det skal stige ganske greit i starten..Og siden du er over IKM (regner jeg med?) så skal det være greit med hcg i urinen til at du kan teste når som helst på døgnet..
Arrester meg gjerne noen,om jeg sier helt feil nå...
Det er jeg usikker på... Men jeg antar at det skal være nok hcg på dette tidspunktet at en test ville blitt positiv selv med utvannet urin...Hmm, ja...
uansett om urin er årntlig utvannet også?
[emoji24][emoji24]
Det er jeg usikker på... Men jeg antar at det skal være nok hcg på dette tidspunktet at en test ville blitt positiv selv med utvannet urin...![]()
Vis vedlegget 264041
Ville bare ta en strimmeltest nå, den var så treg med å gi en svak strek at jeg ble utålmodig! Tok derfor en digital også..........
Ikke for å ta fra deg håpet, men jeg fikk positiv cbd 10 dpo på utvannet kveldsurin. Jeg håper det ikke er en kjemisk du opplever[emoji173]️ Ta en ny strimmeltest i morgen tidlig, så må vi håpe på stigning [emoji173]️
Vis vedlegget 264026
RSFU test tidligtest. Dette viser bare hvor elendig de er. Viser så svakt når jeg er 4+5.
Digital viser 3+
Ikke bruk penger på RFSU.. Beviset ser du herHadde akkurat tenkt til å høre om erfaringer på de testene. Vet ikke om jeg klarer å vente til jeg får pakke i posten, så lurer på å kjøpe rfsu tidlig fra butikken og teste i kveld eller i morgen tidlig![]()

Ikke bruk penger på RFSU.. Beviset ser du her![]()

Ja det skjønner jeg virkelig og har selv gjort akkurat det sammeJanei, det så jeg der ja.. fader altså, er så utålmodig!!![]()

Ja det skjønner jeg virkelig og har selv gjort akkurat det samme![]()

[emoji173]️Håper er langt unna uansett! Tror sldei jeg kommer i mål!!
Får håpe det.. [emoji26]
Jaaa hahaHelt håpløst. Bestilte fra tostreker.no på torsdag så den kommer vel kanskje mandag eller tirsdag, men det er såååååå leeeeeenge tiiiiil!!!![]()
Dessverre tror jeg ikke dette går veien for deg. Jeg har opplevd akkurat det samme. Fikk du 1-2 på torsdag så skulle du absolutt fått det samme nå, selv med utvannet urin. Beklager..Vis vedlegget 264041
Dessverre tror jeg ikke dette går veien for deg. Jeg har opplevd akkurat det samme. Fikk du 1-2 på torsdag så skulle du absolutt fått det samme nå, selv med utvannet urin. Beklager..