lusemus 71
Forumet er livet
Tok ein slik test no. Jeg liker dei ikkjeNei tror ikke det var innenfor tiden, la den fra meg. Og man ser såvidt streken,er vanskelig å få den med på bilde![]()
Synest jeg ser ein skugge bak i der, testen er 5 min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok ein slik test no. Jeg liker dei ikkjeNei tror ikke det var innenfor tiden, la den fra meg. Og man ser såvidt streken,er vanskelig å få den med på bilde![]()
Syns også jeg ser noe der.Tok ein slik test no. Jeg liker dei ikkje
Vis vedlegget 264016
jeg ser også noe herTok ein slik test no. Jeg liker dei ikkje
Vis vedlegget 264016
jeg vil tro den digitale slår ut nåJeg har tatt en clear Blue tidlig deteksjon også, se bilde lengre opp.. men der er det en svak strek, vet dem er kjent for skyggestreker. Nå tør jeg ikke ta en digital med ukesindikator før i morgen, da den sikkert ikke slår ut på utvannet urin.. dette er så vanskelig, vil holde hodet kaldt også![]()
jeg vil tro den digitale slår ut nåmin slo ut på svakere streker enn dine
![]()
Tok ein slik test no. Jeg liker dei ikkje
Vis vedlegget 264016
Ja er det jeg er redd forVis vedlegget 264023
Slik ser den turka.
Dei andre testane sier ikkje gravid, så det er skugge på desse testane. Arielle
Tusen hjertelig takkHei!
Velkommen [emoji4] Så spennende at dere skal begynne med forsøk [emoji5] Håper det går mye bedre denne gangen [emoji257] Gleder meg til å følge deg videre! Masse lykke til [emoji173]️[emoji257]
Dumt ja. Tror den må bli sterkere før ein skal tro. Minner meg om CB testene.Ja er det jeg er redd fordumt....
Ja min syns jo ikke på bilde engang... ser den godt her nå men ikke på bilde... Så det er nok en klassisk skygge.. vurderte å teste en med vann å se om det kom på den også..Dumt ja. Tror den må bli sterkere før ein skal tro. Minner meg om CB testene.
Banna bein på at det hadde blitt skugge da og.Ja min syns jo ikke på bilde engang... ser den godt her nå men ikke på bilde... Så det er nok en klassisk skygge.. vurderte å teste en med vann å se om det kom på den også..
Ja, ikke sant ! Men driter i det, kommer det IKKE skygge på den så får jeg forhåpninger igjen.. haha.. for et håpløst prosjekt.Banna bein på at det hadde blitt skugge da og.
Er dine skygger like sterke som denne ?Banna bein på at det hadde blitt skugge da og.
Denne var jo tydelig og rosa da! Håper og tror ikke det er en skygge.Er dine skygger like sterke som denne ?
Ja jeg ser godt det er farge på den,spesielt øverst på testen på kanten på en måte... men disse skal liksom være på 25 mlu og babyplan sine på 10 mlu er blenda..Denne var jo tydelig og rosa da! Håper og tror ikke det er en skygge.
Merkelige greier.Ja jeg ser godt det er farge på den,spesielt øverst på testen på kanten på en måte... men disse skal liksom være på 25 mlu og babyplan sine på 10 mlu er blenda..![]()
JaaaaaMerkelige greier.

Er det vanlig å få skyggestreker på disse testene? Noen med erfaring ?