Oss testetøser imellom

Hei Testetøser :)

Jeg har ikke vært i dette gamet på veldig lenge. Det vil si over 6 år siden sist jeg hadde mitt 4. forsøk uten hell. Og siden da har alt vært så fjernt og spørsmålet om det ville bli noen flere. Mye har skjedd siden sist. Jeg har ny mann etter den vonde tiden, og nå har vi tenkt å satse på en familie sammen :)
Jeg har blandete følelser rund dette med å sette igang forsøk, hvor at jeg håper over hele mitt hjerte at det skal sitt denne gangen. Det er ikke noe i veien med min bedre halvdel, men vil si at problemer ligger hos meg.
Jeg sitter med mange spørsmål da det er lenge siden sist og håper dere er tolmodige med meg :)

Vi er ikke riktig i gang enda, men starter med hormonbehandling i september og planlagt uttak tidlig oktober. (IVF)
Skal også prøve en annen stimulering denne gang da jeg har vært borti de fleste. Håper denne gjør susen :)

Nå lader jeg opp til både spennende og skummel periode, og håper vi sitter med verdens beste gave til slutt :)
Jeg har lest alle 480 som dere har lagt igjen og ser det er både lykke og skuffelser. Unner alle positive tester og en lykkelig slutt <3 Det er så fint å se dette samholdet her inne :)

Hei Testetøser :)

Jeg har ikke vært i dette gamet på veldig lenge. Det vil si over 6 år siden sist jeg hadde mitt 4. forsøk uten hell. Og siden da har alt vært så fjernt og spørsmålet om det ville bli noen flere. Mye har skjedd siden sist. Jeg har ny mann etter den vonde tiden, og nå har vi tenkt å satse på en familie sammen :)
Jeg har blandete følelser rund dette med å sette igang forsøk, hvor at jeg håper over hele mitt hjerte at det skal sitt denne gangen. Det er ikke noe i veien med min bedre halvdel, men vil si at problemer ligger hos meg.
Jeg sitter med mange spørsmål da det er lenge siden sist og håper dere er tolmodige med meg :)

Vi er ikke riktig i gang enda, men starter med hormonbehandling i september og planlagt uttak tidlig oktober. (IVF)
Skal også prøve en annen stimulering denne gang da jeg har vært borti de fleste. Håper denne gjør susen :)

Nå lader jeg opp til både spennende og skummel periode, og håper vi sitter med verdens beste gave til slutt :)
Jeg har lest alle 480 som dere har lagt igjen og ser det er både lykke og skuffelser. Unner alle positive tester og en lykkelig slutt <3 Det er så fint å se dette samholdet her inne :)

Hei!

Velkommen [emoji4] Så spennende at dere skal begynne med forsøk [emoji5] Håper det går mye bedre denne gangen [emoji257] Gleder meg til å følge deg videre! Masse lykke til [emoji173]️[emoji257]

999BB4E6-11A7-4AB6-AE71-308170DFCCAB.jpeg

10 min tester og det er barre og vente på heksa.

Er det vanlig å få skyggestreker på disse testene? Noen med erfaring ?

Vedlegg

• CDBE046F-343B-4E77-B60C-D35B2E46CD8C.jpeg
    CDBE046F-343B-4E77-B60C-D35B2E46CD8C.jpeg
    319,1 KB · Visninger: 188
Hei!

Jeg er også ganske ny på dette her. Er 9/10DPO i dag, har mange symptomer og har tatt flere eBay tester, den Arielle viser ovenfor her. Har aldri fått skyggestrek på den før :) Den andre er clearblue tidlig test.

Men i dag synes jeg at de begynner å bli positive? Eller hva tror dere.. ser svake streker på begge. Dette er ikke med morgen urin, men ventet 2 timer med å tisse/drikke.

Vedlegg

• 744D5228-9670-4E21-8F94-0FA961093BF3.jpeg
    744D5228-9670-4E21-8F94-0FA961093BF3.jpeg
    733 KB · Visninger: 193
  • C1B37CD6-06FA-4312-B4CC-2EAE50B80473.jpeg
    C1B37CD6-06FA-4312-B4CC-2EAE50B80473.jpeg
    752,5 KB · Visninger: 211
Hei!

Jeg er også ganske ny på dette her. Er 9/10DPO i dag, har mange symptomer og har tatt flere eBay tester, den Arielle viser ovenfor her. Har aldri fått skyggestrek på den før :) Den andre er clearblue tidlig test.

Men i dag synes jeg at de begynner å bli positive? Eller hva tror dere.. ser svake streker på begge. Dette er ikke med morgen urin, men ventet 2 timer med å tisse/drikke.

Ser en strek her :) Har bare prøvd disse en gang og fått en svak strek. Var gravid da. Vet flere har fått falsk strek på de. Men syns jeg leser om flere og flere som har fått svak strek og vært gravid:)

Her er et bedre bilde av eBay - stripsen.
Er dette SANT?? Første pp, og vi har invitert til innflytningsfest i kveld. Hjelpes.. er den positiv eller ikke? Håper på svar :D hilsen spent testetøs

Vedlegg

• A35D7CFF-28C9-4957-B99C-92CB97B0FD66.jpeg
    A35D7CFF-28C9-4957-B99C-92CB97B0FD66.jpeg
    620,6 KB · Visninger: 191
Her er et bedre bilde av eBay - stripsen.
Er dette SANT?? Første pp, og vi har invitert til innflytningsfest i kveld. Hjelpes.. er den positiv eller ikke? Håper på svar :D hilsen spent testetøs
Absolutt positiv vil jeg si :D har du en til liggende som du kan ta? Så er du hvertfall heeelt sikker før festen i kveld :D

Hei!

Ser lovendes ut.

Det hadde jeg gjort og. Dobbel testa eller kjøpt på butikken for å være 100 % sikker.

Jeg har tatt en clear Blue tidlig deteksjon også, se bilde lengre opp.. men der er det en svak strek, vet dem er kjent for skyggestreker. Nå tør jeg ikke ta en digital med ukesindikator før i morgen, da den sikkert ikke slår ut på utvannet urin.. dette er så vanskelig, vil holde hodet kaldt også :p

Back
Topp