lusemus 71
Forumet er livet
Takker jeg får sjå kva testene sier i morgon.Fortsatt tidlig og jeg håper uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takker jeg får sjå kva testene sier i morgon.Fortsatt tidlig og jeg håper uansett
Takker. Testene i morgon som utgjør alt.Jeg har fremdeles troa jegdu er jo bare 10 dpo! Forresten så skjønner jeg hva du mener, jeg jobbet på Hydro aluminium i Årdal et år, herregud var jo helt grusomt!! Skjønner ikke hvordan du holder ut!!
![]()
Skjønner det, men jeg gir deg ikke opp endaCa 2 timer. Har ikkje troa i det heile tatt.
Takker, får sjå kva testane sier i morgon.Skjønner det, men jeg gir deg ikke opp enda
Hei Testetøser
Jeg har ikke vært i dette gamet på veldig lenge. Det vil si over 6 år siden sist jeg hadde mitt 4. forsøk uten hell. Og siden da har alt vært så fjernt og spørsmålet om det ville bli noen flere. Mye har skjedd siden sist. Jeg har ny mann etter den vonde tiden, og nå har vi tenkt å satse på en familie sammen
Jeg har blandete følelser rund dette med å sette igang forsøk, hvor at jeg håper over hele mitt hjerte at det skal sitt denne gangen. Det er ikke noe i veien med min bedre halvdel, men vil si at problemer ligger hos meg.
Jeg sitter med mange spørsmål da det er lenge siden sist og håper dere er tolmodige med meg
Vi er ikke riktig i gang enda, men starter med hormonbehandling i september og planlagt uttak tidlig oktober. (IVF)
Skal også prøve en annen stimulering denne gang da jeg har vært borti de fleste. Håper denne gjør susen
Nå lader jeg opp til både spennende og skummel periode, og håper vi sitter med verdens beste gave til slutt
Jeg har lest alle 480 som dere har lagt igjen og ser det er både lykke og skuffelser. Unner alle positive tester og en lykkelig slutt <3 Det er så fint å se dette samholdet her inne![]()
Er det vanlig å få skyggestreker på disse testene? Noen med erfaring ?
Hei!
Jeg er også ganske ny på dette her. Er 9/10DPO i dag, har mange symptomer og har tatt flere eBay tester, den Arielle viser ovenfor her. Har aldri fått skyggestrek på den førDen andre er clearblue tidlig test.
Men i dag synes jeg at de begynner å bli positive? Eller hva tror dere.. ser svake streker på begge. Dette er ikke med morgen urin, men ventet 2 timer med å tisse/drikke.
Nei tror ikke det var innenfor tiden, la den fra meg. Og man ser såvidt streken,er vanskelig å få den med på bildeHar ingen erfaring dessverre. Kom streken innenfor tiden? Bilde?![]()
Absolutt positiv vil jeg siHer er et bedre bilde av eBay - stripsen.
Er dette SANT?? Første pp, og vi har invitert til innflytningsfest i kveld. Hjelpes.. er den positiv eller ikke? Håper på svarhilsen spent testetøs
Korleis ser testen ut ?Er det vanlig å få skyggestreker på disse testene? Noen med erfaring ?
Ser lovendes ut.Hei!
Jeg er også ganske ny på dette her. Er 9/10DPO i dag, har mange symptomer og har tatt flere eBay tester, den Arielle viser ovenfor her. Har aldri fått skyggestrek på den førDen andre er clearblue tidlig test.
Men i dag synes jeg at de begynner å bli positive? Eller hva tror dere.. ser svake streker på begge. Dette er ikke med morgen urin, men ventet 2 timer med å tisse/drikke.
Det hadde jeg gjort og. Dobbel testa eller kjøpt på butikken for å være 100 % sikker.Absolutt positiv vil jeg sihar du en til liggende som du kan ta? Så er du hvertfall heeelt sikker før festen i kveld
![]()
Bilde litt lenger opp.. men du ser sikkert ingenting der, jeg klarer ikke få den med på bildeKorleis ser testen ut ?
Det hadde jeg gjort og. Dobbel testa eller kjøpt på butikken for å være 100 % sikker.
Her er et bedre bilde av eBay - stripsen.
Er dette SANT?? Første pp, og vi har invitert til innflytningsfest i kveld. Hjelpes.. er den positiv eller ikke? Håper på svarhilsen spent testetøs