Smule
Elsker forumet
Ser da antydning til en svak strek her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser da antydning til en svak strek her
BABY STREKVis vedlegget 262887
10 dpo [emoji5]

Mangen fleire som ser, det er HÅPJeg ser ingenting selv, selv om jeg prøver å legge godviljen til. Har virkelig ikke trua denne måneden...
Men håper jo så klart du har rett
Hadde i grunn ikke tenkt til å teste igjen før mandag/tirsdag, men nå må jeg nok ta en i morgen også![]()

BABY STREKNoen som har fått skygge på LloydsPharmacy?
Har ikke helt syklus kontroll etter senabort i april. Fikk tr 16/5 og regnet meg til eggløsning 30/5 og ikm 14/6 hvis jeg har 28 dager syklus. Men vet ikke en gang om jeg har hatt eggløsning.
Uansett syntes jeg ser en svak strek på denne tatt i dag, men kanskje bare skygge?![]()

Nydlig strek![]()
Noen som har fått skygge på LloydsPharmacy?
Har ikke helt syklus kontroll etter senabort i april. Fikk tr 16/5 og regnet meg til eggløsning 30/5 og ikm 14/6 hvis jeg har 28 dager syklus. Men vet ikke en gang om jeg har hatt eggløsning.
Uansett syntes jeg ser en svak strek på denne tatt i dag, men kanskje bare skygge?![]()
Tror gubbelurer er redd innerst inne. Han håper innert inne at der er no på gangHar fått bekreftelse her iallefallgubbeluren klarte ikke se den. Skal vente med å vise flere
![]()
De legger aldri godvilja til når det gjelder streker, ikke sånn som vi hvertfallHar fått bekreftelse her iallefallgubbeluren klarte ikke se den. Skal vente med å vise flere
![]()
De legger aldri godvilja til når det gjelder streker, ikke sånn som vi hvertfallmå nok digitale til for å overbevise dem, hehe
Ser ut som at det er ett omriss av teststreken.. ta en ny, kanskje det er noe på gang?
Hei jenter! Noen som vet om RFSU stripsene er til å stole på senere på dagen? Tok en test i morges som jeg syns tok så lang tid. Tenkte den var negativ som den i går og slang den fra meg. Nå senere ser jeg en ekstra strek! men tør ikke en gang vurdere at det er noe i det hvis det er slikt som kan skje etter noen timer. Det værste er at nå er alle apotekene stengt for helgen!![]()
Hei jenter! Noen som vet om RFSU stripsene er til å stole på senere på dagen? Tok en test i morges som jeg syns tok så lang tid. Tenkte den var negativ som den i går og slang den fra meg. Nå senere ser jeg en ekstra strek! men tør ikke en gang vurdere at det er noe i det hvis det er slikt som kan skje etter noen timer. Det værste er at nå er alle apotekene stengt for helgen!![]()
Noen som har fått skygge på LloydsPharmacy?
Ja, dessverre.. Tror den var litt sterkere enn denne, men negativ på andre tester, så var nok bare skygge![]()
Ser dessverre ikke noe på testene jeg..Dagens, ser like lite som i går, som forventet
Vis vedlegget 263049
Her sammenlignet med gårsdagens. Øverste 8dpo, nederste 9dpo.
Vis vedlegget 263050