Oss testetøser imellom

Noen som har fått skygge på LloydsPharmacy?

Har ikke helt syklus kontroll etter senabort i april. Fikk tr 16/5 og regnet meg til eggløsning 30/5 og ikm 14/6 hvis jeg har 28 dager syklus. Men vet ikke en gang om jeg har hatt eggløsning.

Uansett syntes jeg ser en svak strek på denne tatt i dag, men kanskje bare skygge? :-)

Vedlegg

• 227FC20A-0F5A-40A7-97D1-FD05D387F7DC.jpeg
    227FC20A-0F5A-40A7-97D1-FD05D387F7DC.jpeg
    460 KB · Visninger: 172

Har ikke helt syklus kontroll etter senabort i april. Fikk tr 16/5 og regnet meg til eggløsning 30/5 og ikm 14/6 hvis jeg har 28 dager syklus. Men vet ikke en gang om jeg har hatt eggløsning.

Uansett syntes jeg ser en svak strek på denne tatt i dag, men kanskje bare skygge? :)
BABY STREK :happy093

Uansett syntes jeg ser en svak strek på denne tatt i dag, men kanskje bare skygge? :)

Ingen erfaring med den testen men syns jeg ser noe på testen:)

Har fått bekreftelse her iallefall:) gubbeluren klarte ikke se den. Skal vente med å vise flere:p
De legger aldri godvilja til når det gjelder streker, ikke sånn som vi hvertfall :P må nok digitale til for å overbevise dem, hehe

De legger aldri godvilja til når det gjelder streker, ikke sånn som vi hvertfall :p må nok digitale til for å overbevise dem, hehe

Yep, ser sånn ut:) skal ta en mandagen å se før jeg tørr å ta en digital:) må iallefall være over ikm før jeg begir meg ut på digital:p så skal han få se da:)

Hei jenter! Noen som vet om RFSU stripsene er til å stole på senere på dagen? Tok en test i morges som jeg syns tok så lang tid. Tenkte den var negativ som den i går og slang den fra meg. Nå senere ser jeg en ekstra strek! men tør ikke en gang vurdere at det er noe i det hvis det er slikt som kan skje etter noen timer. Det værste er at nå er alle apotekene stengt for helgen! :(

Vedlegg

• C136A9D3-3A87-4DA7-819E-E61841557B48.jpeg
    C136A9D3-3A87-4DA7-819E-E61841557B48.jpeg
    795,2 KB · Visninger: 170
Hei jenter! Noen som vet om RFSU stripsene er til å stole på senere på dagen? Tok en test i morges som jeg syns tok så lang tid. Tenkte den var negativ som den i går og slang den fra meg. Nå senere ser jeg en ekstra strek! men tør ikke en gang vurdere at det er noe i det hvis det er slikt som kan skje etter noen timer. Det værste er at nå er alle apotekene stengt for helgen! :(

Man skal ikke lese av tester etter en viss tid. Men jeg har aldri fått streker dersom jeg ikke har vært gravid eller hatt kjemisk ;)
Så, du må nok teste til mandag igjen ;) tvi tvi!!

Er vel ofte slil at en strek etter tiden er babystrek slik jeg har skjønt det[emoji2] Bensinstajsoner har ofte tester[emoji1319]

Ja, dessverre.. Tror den var litt sterkere enn denne, men negativ på andre tester, så var nok bare skygge :(

Dagens, ser like lite som i går, som forventet :p

IMG_20180617_105220.jpg

Her sammenlignet med gårsdagens. Øverste 8dpo, nederste 9dpo.

IMG_20180617_105159.jpg

Back
Topp