Bruker585mar
Andre møte med forumet
Tror jeg er 9 dpo... så burde vell vært mer synlig?Litt usikker på om jeg ser noe. Hvor mange dpo er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg er 9 dpo... så burde vell vært mer synlig?Litt usikker på om jeg ser noe. Hvor mange dpo er du?
Mangen som får positive fra 7 dpo til over IKM. Behøver ikkje være meir synlig. Det er håpTror jeg er 9 dpo... så burde vell vært mer synlig?
9dpo er tidlig[emoji173]Tror jeg er 9 dpo... så burde vell vært mer synlig?
Trodde nesten alle fikk positiv før 9 dpo9dpo er tidlig[emoji173]
så tenkte løpet var kjørtKrysser alt jeg har.. var helt igjenngrodd etter konisering, så er redd jeg er ganske tettMangen som får positive fra 7 dpo til over IKM. Behøver ikkje være meir synlig. Det er håp![]()
Jeg hadde det på den 4 juniVet bare att jeg hadde Max utslag på el test 5 juni...
Har du testet enda?Jeg hadde det på den 4 juni![]()
Tror jeg er 9 dpo... så burde vell vært mer synlig?
I dagHar du testet enda?
I gårHar du testet enda?
Tror ikke det har klaffet for min del denne pp når jeg ser hvor sterke dine erI går![]()
Ikke gi opp endaTror ikke det har klaffet for min del denne pp når jeg ser hvor sterke dine er![]()
I know, men tenker jeg bare drøyer en stund og teste og ser om mensen dukker oppIkke gi opp endaEr jo tidlig enda vettu [emoji2]
Det kan være lurt. Jeg klarer ikke det[emoji23] blir en billigtest i morgen og digital på lørdag. Så reiser vi bort så da får det holde for noen dagerI know, men tenker jeg bare drøyer en stund og teste og ser om mensen dukker opp![]()
Dine tester er jo positive, så tror trygt du kan slappe avDet kan være lurt. Jeg klarer ikke det[emoji23] blir en billigtest i morgen og digital på lørdag. Så reiser vi bort så da får det holde for noen dager![]()
De er bare sykt svake[emoji23]Dine tester er jo positive, så tror trygt du kan slappe av![]()
Jeg er 82 mod, så har tenkt samme tanken... har 3 barn fra før,men er 7 år siden sist svangerskap så føler meg ganske fersk igjenxsmile8De er bare sykt svake[emoji23]
Må nok ha noen til for å tro det. Trodde det ville ta sin tid dette pga alderen min men ser kanskje ut til at det gikk på pp2.
Er jo positiv denTok en ny nå[emoji23]
Prøvde den digitale cb også men den fikk opp en bok, deffekt. Må kjøpe ny da[emoji17]