Prøvde på nytt i dag fordi jeg var så usikker på den i går... jeg ble helt dårlig da jeg så resultatet [emoji50][emoji50][emoji50] Off jeg er så glad [emoji23][emoji85][emoji3] Vis vedlegget 261695
Gratulerer så mye!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde på nytt i dag fordi jeg var så usikker på den i går... jeg ble helt dårlig da jeg så resultatet [emoji50][emoji50][emoji50] Off jeg er så glad [emoji23][emoji85][emoji3] Vis vedlegget 261695

Får håpe på det! Ikke gi opp enda daTakk for at du motiverer meg, det er en trøst i det du skriver[emoji173]️ Blir jo relativt lett gravid, burde jo få til en til før jeg legger ned butikken.
Ikkje gi opp Katz1 jeg har prøvd i 4 år så da klarer du og detFår håpe på det! Ikke gi opp enda da
Ser [emoji120][emoji7]Vis vedlegget 261739 Ikke enkelt og fange opp en sånn strek på bilde med ett dårlig kamera, men prøver.
Ja jeg har opplevd det ein gang.Er det mulig og få svak positiv test 4 dpo?
Hadde Max utslag på eggløsningstest mandag og har på gøy testet med g test hver dag etter.
I dag tidlig fikk jeg opp en svak rosa strek med en gang, tenkte det var noe galt med testen så jeg tok en ny når jeg kom hjem i sted og den var sterkere ( men selvfølgelig svak, men rosa)
Er dette mulig??
Ser denVis vedlegget 261739 Ikke enkelt og fange opp en sånn strek på bilde med ett dårlig kamera, men prøver.
Klarer ikke se noe ...Vis vedlegget 261739 Ikke enkelt og fange opp en sånn strek på bilde med ett dårlig kamera, men prøver.
Håper det er babystrek [emoji173]Vis vedlegget 261739 Ikke enkelt og fange opp en sånn strek på bilde med ett dårlig kamera, men prøver.
Jeg har fått skyggestrek på de før, men da har de vært grå.Håper det er babystrek [emoji173]
Men må samtidig si at disse kan gi en tydelig skyggestrek, men håper jo dette er babystrek [emoji4]
Gikk det bra den gangen?Ja jeg har opplevd det ein gang.
Jeg har fått kjempe tydelig rosa strek på de testene før, og jeg var ikke gravid. Disse testene er ikke til å stole på i det hele tatt.Vis vedlegget 261739 Ikke enkelt og fange opp en sånn strek på bilde med ett dårlig kamera, men prøver.
Oki. Jeg har brukt disse mange ganger,men ikke opplevd det før, men tviler ikke på att det kan være feilJeg har fått kjempe tydelig rosa strek på de testene før, og jeg var ikke gravid. Disse testene er ikke til å stole på i det hele tatt.
Her er en av de jeg fikk denne pp. Jeg blir ikke å kjøpe disse flere gang.Oki. Jeg har brukt disse mange ganger,men ikke opplevd det før, men tviler ikke på att det kan være feil
Skjønner godt det.. får prøve en annen type til ukaHer er en av de jeg fikk denne pp. Jeg blir ikke å kjøpe disse flere gang.Vis vedlegget 261782
Håper dere erfarende testetroll kan hjelpe meg med å bli litt klokere.
Er CD 15 i dag. Tester etter EL med CBDA, og hatt høy på den siden CD 12. Har siden da testet med strimler i tillegg. Regnet med å få positiv strimmel og/eller Max på CBDA på CD 13-14, men den gang ei. Strimlene har vært forholdsvis sterke men ikke positive, men nå er de svakere igjen. I forrige PP hadde jeg positiv EL test fra morgenen på CD 13 og fikk negativ kvelden CD 15. Hadde forøvrig EL-slim CD 13+14, da med litt blod i.
Kan jeg denne måneden ha hatt en så kort LH topp at jeg har gått glipp av den? Bør jeg regne med som dpo 1 i morgen eller gå ut i fra at EL kommer senere?
Er så utrolig forvirra![]()

Nei, jeg mistet da 4 + 2.Gikk det bra den gangen?