Oss testetøser imellom

De ønsket ikke ta ultralyd på meg da hcg verdien kun var på 19. Med andre ord, er dette en graviditet som holder på å gå til grunne. Selv om jeg var forberedt på utfallet, er jeg allikevel knust over at kroppen min ikke er i stand til å lage levedyktige babyer.
:( Klemz:Heartred

De ønsket ikke ta ultralyd på meg da hcg verdien kun var på 19. Med andre ord, er dette en graviditet som holder på å gå til grunne. Selv om jeg var forberedt på utfallet, er jeg allikevel knust over at kroppen min ikke er i stand til å lage levedyktige babyer.
Stor stor klem fra meg [emoji173] [emoji173] [emoji173]

Jeg vet disse strekene ikke er "ekte" men fra den ovitrelle sprøyten jeg tok tirsdag/2dager siden. Men vil vise forskjellen på testene, de to svakeste er to ulike onestep tester med 10mlu og den sterkeste er make sure 10mlu.
20180607_134502.jpg

Jeg vet disse strekene ikke er "ekte" men fra den ovitrelle sprøyten jeg tok tirsdag/2dager siden. Men vil vise forskjellen på testene, de to svakeste er to ulike onestep tester med 10mlu og den sterkeste er make sure 10mlu.
Vis vedlegget 261561
Akkurat det jeg tenkte... de one step testene er fader ikke sensitive i det HELE tatt... kjøper verfall IKKE de mer..

Stor klem

Oddsen er der for at du opplever samme som meg da - kroppen bruker tid på å finne frem det ene riktige egget og livmora suger til seg alt som kommer i mellomtiden ...

Stor klem

Oddsen er der for at du opplever samme som meg da - kroppen bruker tid på å finne frem det ene riktige egget og livmora suger til seg alt som kommer i mellomtiden ...

Takk for at du motiverer meg, det er en trøst i det du skriver[emoji173]️ Blir jo relativt lett gravid, burde jo få til en til før jeg legger ned butikken.

til dels enig ang one step testene. jeg fikk aldri sterk strek på de.. men det var de testene som først slo ut, bare at de aldri ble sterke. så til tidlig testing vil jeg tro at de fungerer godt :D

Prøvde på nytt i dag fordi jeg var så usikker på den i går... jeg ble helt dårlig da jeg så resultatet [emoji50][emoji50][emoji50] Off jeg er så glad [emoji23][emoji85][emoji3] Vis vedlegget 261695
Gratulerer så mye [emoji173] [emoji7]

Back
Topp