lusemus 71
Forumet er livet
Men bra økning synest jeg.Vis vedlegget 261348
Ble ikke så veldig oppløftet av dagens test [emoji18] Øverste er fra i går og nederste tatt nå. Var ikke store økningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men bra økning synest jeg.Vis vedlegget 261348
Ble ikke så veldig oppløftet av dagens test [emoji18] Øverste er fra i går og nederste tatt nå. Var ikke store økningen.
Jeg syns dagens ser sterkere ut![]()
Men bra økning synest jeg.![]()
Gratulere så mye [emoji173]Er det sant?!??
Fin økning, da jeg dobler seg annenhver dag [emoji173] [emoji7]Vis vedlegget 261348
Kommer i dag i postenDen gjør kanskje det ja [emoji848] Ulidelig spennende [emoji85]
Nå har jeg ikke flere tester, og venter på noen i posten. Blir ikke testet noe mer før de kommer, håper i dag [emoji23]
Takk <3Gratulerer![]()
Takker <3Gratulere så mye [emoji173]
Er det noe på gang kan dei sjå på ul. Håper du får ein erfaren gu lege.Har blødd siden lørdag, fikk første positive test på fredag. Testene blir sterkere, men det har vært sparsom økning. Legger ved noen bilder øverste er testen fra i dag tidlig 14 dpoVis vedlegget 261453Vis vedlegget 261454 tatt 11 og 12 dpo Vis vedlegget 261455 tatt 8,9 og 10 dpo hva tenker testetøsene med strekøyne? Skal til undersøkelse i morgen da jeg har hatt sterke magekramper og blødd siden lørdag. Magekrampene har jeg mistenkt kommer av magevirus da jeg har hatt diaré i tillegg. Har vært så dårlig siden lørdag. Det er jo alt for tidlig å se graviditet på ul, men om det er blod der det ikke skal være blod så kan de se det med ultralyd. Skulle så ønske jeg fikk positive beskjeder, orker ikke mer smerter og sorg nå.
Er det noe på gang kan dei sjå på ul. Håper du får ein erfaren gu lege.
Håper det er gode nyheiter i morgon![]()
Dei kan sjå eit sort flekk på skjerme. Men ikkje meir. Da må ein vere erfaren ul lege.Har møtt litt av hvert der, så må krysse alt for det ja. Så du mener de kan se noe 15 dpo? Trodde man måtte bikke minst uke 5 jeg. Gruer meg veldig, men er jo veldig forberedt på at dette ikke blir noe baby.

Jeg serNoen andre som ser to streker her? Kommer skyggestreker med en gang eller tar det litt tid før de dukker opp? Denne streken (som hvertfall jeg ser) var synlig før hele rødfargen var gått bort på selve testen. Er 1 dag over IKM men kan godt være jeg hadde el senere. Håper bare det ikke er ny exu![]()
Lykke til!Har møtt litt av hvert der, så må krysse alt for det ja. Så du mener de kan se noe 15 dpo? Trodde man måtte bikke minst uke 5 jeg. Gruer meg veldig, men er jo veldig forberedt på at dette ikke blir noe baby.
Slik som detHar møtt litt av hvert der, så må krysse alt for det ja. Så du mener de kan se noe 15 dpo? Trodde man måtte bikke minst uke 5 jeg. Gruer meg veldig, men er jo veldig forberedt på at dette ikke blir noe baby.
Lykke til i morgen, håper det er et lite babyfrø der inne, som bare ville skremme deg litt med blødninger [emoji173]Har møtt litt av hvert der, så må krysse alt for det ja. Så du mener de kan se noe 15 dpo? Trodde man måtte bikke minst uke 5 jeg. Gruer meg veldig, men er jo veldig forberedt på at dette ikke blir noe baby.
Noen andre som ser to streker her? Kommer skyggestreker med en gang eller tar det litt tid før de dukker opp? Denne streken (som hvertfall jeg ser) var synlig før hele rødfargen var gått bort på selve testen. Er 1 dag over IKM men kan godt være jeg hadde el senere. Håper bare det ikke er ny exu![]()
Jeg ser, en fin startstrek det der[emoji256] [emoji7]Noen andre som ser to streker her? Kommer skyggestreker med en gang eller tar det litt tid før de dukker opp? Denne streken (som hvertfall jeg ser) var synlig før hele rødfargen var gått bort på selve testen. Er 1 dag over IKM men kan godt være jeg hadde el senere. Håper bare det ikke er ny exu![]()
Ser!men på grunn av rosa skyggestreker forrige pp kastet jeg disse testene. Ta en annen type test?

Når jeg gikk gravid med minstemann hadde jeg 2 sa forut, og fikk derfor tettere oppfølging i dette svangerskapet. Jeg begynte å blø 14 dpo, men fikk samme dag cb digital 2-3 uker. Dro til legen og tok blodprøve, samt ble henvist til tidlig ul dagen etter. Når jeg kom dit så han hverken noe sort flekk eller at slimhinnene mine var fortykket... så han ble litt sånn om legen virkelig hadde bekreftet at jeg var gravid. Jeg fikk samme dag beskjed om at hcg dagen før var på ca 1300. Og ble da henvist til ny blodprøve dagen etter for å sjekke stigning.Har møtt litt av hvert der, så må krysse alt for det ja. Så du mener de kan se noe 15 dpo? Trodde man måtte bikke minst uke 5 jeg. Gruer meg veldig, men er jo veldig forberedt på at dette ikke blir noe baby.