Oss testetøser imellom

Har blødd siden lørdag, fikk første positive test på fredag. Testene blir sterkere, men det har vært sparsom økning. Legger ved noen bilder øverste er testen fra i dag tidlig 14 dpo
IMG_0051.JPG
IMG_0037.JPG
tatt 11 og 12 dpo
IMG_0005.JPG
tatt 8,9 og 10 dpo hva tenker testetøsene med strekøyne? Skal til undersøkelse i morgen da jeg har hatt sterke magekramper og blødd siden lørdag. Magekrampene har jeg mistenkt kommer av magevirus da jeg har hatt diaré i tillegg. Har vært så dårlig siden lørdag. Det er jo alt for tidlig å se graviditet på ul, men om det er blod der det ikke skal være blod så kan de se det med ultralyd. Skulle så ønske jeg fikk positive beskjeder, orker ikke mer smerter og sorg nå.

Last edited:
Har blødd siden lørdag, fikk første positive test på fredag. Testene blir sterkere, men det har vært sparsom økning. Legger ved noen bilder øverste er testen fra i dag tidlig 14 dpoVis vedlegget 261453Vis vedlegget 261454 tatt 11 og 12 dpo Vis vedlegget 261455 tatt 8,9 og 10 dpo hva tenker testetøsene med strekøyne? Skal til undersøkelse i morgen da jeg har hatt sterke magekramper og blødd siden lørdag. Magekrampene har jeg mistenkt kommer av magevirus da jeg har hatt diaré i tillegg. Har vært så dårlig siden lørdag. Det er jo alt for tidlig å se graviditet på ul, men om det er blod der det ikke skal være blod så kan de se det med ultralyd. Skulle så ønske jeg fikk positive beskjeder, orker ikke mer smerter og sorg nå.
Er det noe på gang kan dei sjå på ul. Håper du får ein erfaren gu lege.
Håper det er gode nyheiter i morgon :)

Er det noe på gang kan dei sjå på ul. Håper du får ein erfaren gu lege.
Håper det er gode nyheiter i morgon :)

Har møtt litt av hvert der, så må krysse alt for det ja. Så du mener de kan se noe 15 dpo? Trodde man måtte bikke minst uke 5 jeg. Gruer meg veldig, men er jo veldig forberedt på at dette ikke blir noe baby.

Har møtt litt av hvert der, så må krysse alt for det ja. Så du mener de kan se noe 15 dpo? Trodde man måtte bikke minst uke 5 jeg. Gruer meg veldig, men er jo veldig forberedt på at dette ikke blir noe baby.
Dei kan sjå eit sort flekk på skjerme. Men ikkje meir. Da må ein vere erfaren ul lege.
Beste er å tenke den gang så ikkje ein blir så såra. Mirakler kan oppleves.

Noen andre som ser to streker her? Kommer skyggestreker med en gang eller tar det litt tid før de dukker opp? Denne streken (som hvertfall jeg ser) var synlig før hele rødfargen var gått bort på selve testen. Er 1 dag over IKM men kan godt være jeg hadde el senere. Håper bare det ikke er ny exu :sorry:

Vedlegg

• PSX_20180606_215719.jpg
    PSX_20180606_215719.jpg
    916,1 KB · Visninger: 162
Noen andre som ser to streker her? Kommer skyggestreker med en gang eller tar det litt tid før de dukker opp? Denne streken (som hvertfall jeg ser) var synlig før hele rødfargen var gått bort på selve testen. Er 1 dag over IKM men kan godt være jeg hadde el senere. Håper bare det ikke er ny exu :sorry:
Jeg ser :)

Lykke til!
De kan jo se på tykkelsen på slimhinnen og mulig en svart oppklaring i livmoren ihvertfall.

Lykke til i morgen, håper det er et lite babyfrø der inne, som bare ville skremme deg litt med blødninger [emoji173]

Ser! :) men på grunn av rosa skyggestreker forrige pp kastet jeg disse testene. Ta en annen type test?

Jeg ser, en fin startstrek det der[emoji256] [emoji7]

Ser! :) men på grunn av rosa skyggestreker forrige pp kastet jeg disse testene. Ta en annen type test?

Ja altså, det er det jeg frykter på disse her billige testene. Jeg har tatt en annen men det er også one step fra wish men den var ikke lik i utseende. Fikk strek på den også men nå har jeg kastet de så får ikke tatt bilde :happy:

Når jeg gikk gravid med minstemann hadde jeg 2 sa forut, og fikk derfor tettere oppfølging i dette svangerskapet. Jeg begynte å blø 14 dpo, men fikk samme dag cb digital 2-3 uker. Dro til legen og tok blodprøve, samt ble henvist til tidlig ul dagen etter. Når jeg kom dit så han hverken noe sort flekk eller at slimhinnene mine var fortykket... så han ble litt sånn om legen virkelig hadde bekreftet at jeg var gravid. Jeg fikk samme dag beskjed om at hcg dagen før var på ca 1300. Og ble da henvist til ny blodprøve dagen etter for å sjekke stigning.
Jeg ble såklart helt knust over at dem ikke så noe på ul 15 dpo. Men likevel var jeg altså gravid. [emoji4] Så man MÅ ikke se noe der så tidlig selv om det er et lite frø der sol klorer seg fast. Jeg blødde foressten av og på i uke 4 og 5 med murringer, smerter av og på. Til tross gikk det fint [emoji6] Krysser fingrene for at du får gode svar imorgen og at smertene dine avtar [emoji171]

Back
Topp