Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo i dag. Kjennes ut som mensen kommer, sånn sårt i magen. Men syns faktisk jeg kam skimte noe på den øverste testen. Vanskelig å få med streken på bildetVis vedlegget 260623
Krangler med meg selv om jeg ser noe eller ikkeFøler jeg ser streker over alt som ikke er streker.
Ja jeg skimter noe og.10 dpo i dag. Kjennes ut som mensen kommer, sånn sårt i magen. Men syns faktisk jeg kam skimte noe på den øverste testen. Vanskelig å få med streken på bildetVis vedlegget 260623
Godt jeg ikkje er aleine[emoji23] samme her[emoji5] ser streker overalt[emoji28] Det er nok ingenting, men jeg elsker jo å tolke tester[emoji9]

Blendata en til i morgen tidlig, håper det er en spire<3 og ikke glem å legg ut her![]()
11. 12 idag og blenda.. så det er nok bare mat i magen min. Heh..Ser. Hvor mange dpo?
Ja jeg skimter noe og.![]()
Tror det er skygge, men lov å leke med håpet[emoji5] Galskapen lenge leve[emoji28]
Hvilken tester er det? [emoji4]Vis vedlegget 260633
Troor jeg har vært litt vel ivrig på å bestille tester.... [emoji23][emoji23] 10 el-tester og typ 40 graviditetstester [emoji85] jaja..
Godt jeg ikkje er aleinejeg er ekstrem.
![]()
Godt jeg ikkje er aleine.Vis vedlegget 260633
Troor jeg har vært litt vel ivrig på å bestille tester.... [emoji23][emoji23] 10 el-tester og typ 40 graviditetstester [emoji85] jaja..
Skamfull av den testetøs oppførselen [emoji12]

Gratulerer med premie på topp100
TakkerGratulerer med premie på topp100
håper det bringer lykke!
Håper flaksen vedvarer.Gratulerer med å vinneså gøy
![]()