Smule
Elsker forumet
Det er definitivt noe der hvertfallSer liksom starten på den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er definitivt noe der hvertfallSer liksom starten på den
Ap ap ap, ikke så negativ nåMen dette er vel en klassisk skygge![]()

Ja, det er derfor jeg lurer på om dette er vanlig.. er helt sikkert bare en skygge,for den kom litt etter tiden.. og testet jo tidligere på morgen urin som ble negativ...Det er definitivt noe der hvertfall![]()
Har ikkje sett det.Noen som har kjøpt One Step tester fra eBay og som har opplevd å få skygge? Er det vanlig å kunne se konturene av teststreken på disse?
Jeg ser.Jo klarte det. Men ser den såvidt
Godt det ikke bare er meg selv om jeg tror dette bare er skyggeJeg ser.
Ser jo på bilde. Tester som får slike utslag etter tiden behøver ikkje være negative. Det kan være tegn på at noe er på gang. Snakker om erfaring.Godt det ikke bare er meg selv om jeg tror dette bare er skygge![]()
Ja jeg har også erfart akkurat det men syns denne var helt utrolig svak. Skjønner ikke at jeg har fått den på bilde engangSer jo på bilde. Tester som får slike utslag etter tiden behøver ikkje være negative. Det kan være tegn på at noe er på gang. Snakker om erfaring.

Hvordan blir den om du holder den opp mot lyset?Jo klarte det. Men ser den såvidt
Ser ingenting da så dette er nok ingenting.Hvordan blir den om du holder den opp mot lyset?
Nei så dumt [emoji21] Ikke annet å gjøre enn å krysse fingrene videre [emoji171] Ingenting er avgjort før heksa er her [emoji4]Ser ingenting da så dette er nok ingenting.![]()
Ser ingenting da så dette er nok ingenting.![]()

Da har nok ikke kroppen klart og slippe egget til vanlig tid. Da er det bare og hoppe til køys å legge aksjer.Hm.. skjønner ingenting.. ska egentli ha mens 4 juni ca.. men hadde sykt mye el slim nettopp.. samt positiv el test!? Whaat.. tok en graviditets test og den var negativ..
Sambo er forkjøla å vill ikke så må pikade vente til neste gang..Da har nok ikke kroppen klart og slippe egget til vanlig tid. Da er det bare og hoppe til køys å legge aksjer.
Hvilken app bruker du?
Jo klarte det. Men ser den såvidt