Oss testetøser imellom

Det er definitivt noe der hvertfall :)
Ja, det er derfor jeg lurer på om dette er vanlig.. er helt sikkert bare en skygge,for den kom litt etter tiden.. og testet jo tidligere på morgen urin som ble negativ...

Ser jo på bilde. Tester som får slike utslag etter tiden behøver ikkje være negative. Det kan være tegn på at noe er på gang. Snakker om erfaring.
Ja jeg har også erfart akkurat det men syns denne var helt utrolig svak. Skjønner ikke at jeg har fått den på bilde engang :hilarious:

Hm.. skjønner ingenting.. ska egentli ha mens 4 juni ca.. men hadde sykt mye el slim nettopp.. samt positiv el test!? Whaat.. tok en graviditets test og den var negativ..

Hm.. skjønner ingenting.. ska egentli ha mens 4 juni ca.. men hadde sykt mye el slim nettopp.. samt positiv el test!? Whaat.. tok en graviditets test og den var negativ..
Da har nok ikke kroppen klart og slippe egget til vanlig tid. Da er det bare og hoppe til køys å legge aksjer.

Idag er dagen for ikm, piittelitt svakt rødt på papiret idag tidlig, men ikke noe mer .. ikke mensen smerter en gang, og eg pleier å bli sengeliggende og tygge smertestillende og "fossblø"!

Om det ikke endrer seg innen lørdag så kjøper eg test å tar søndag! *håpehåpehåpe*

Back
Topp