Må kjøpe imorgen - men bør den taes på morgenurin?Barre og hente den nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må kjøpe imorgen - men bør den taes på morgenurin?Barre og hente den nå.
Denne mnd er din mnd! Nå MÅ det være gullegget som er kommet!Tar i mot alt og håper det hjelper.
Hvor sterke er tidligtestene deres før dere har fått positiv digital?
HURRA
9 dpo fikk jeg 1-2 sist graviditet.Hvor sterke er tidligtestene deres før dere har fått positiv digital?
Må kjøpe imorgen - men bør den taes på morgenurin?
Denne mnd er din mnd! Nå MÅ det være gullegget som er kommet!
Det fikk jeg og sist graviditet.Vis vedlegget 259477
Den nederste rosa er tatt 9 dpo kveld og jeg fikk 1-2 på digital samtidig...(tro det eller ei)![]()
Vis vedlegget 259477
Den nederste rosa er tatt 9 dpo kveld og jeg fikk 1-2 på digital samtidig...(tro det eller ei)![]()
Kanskje jeg skal sjekke i morgen tidlig. Litt redd for «ikke gravid»..9 dpo fikk jeg 1-2 sist graviditet.
Da hadde jeg ventet en dag ekstra for sikkerhets skyld [emoji4] gratulerer forresten[emoji7] [emoji92]Kanskje jeg skal sjekke i morgen tidlig. Litt redd for «ikke gravid»..
Hvor sterke er tidligtestene deres før dere har fått positiv digital?
Krysser det som krysser kan.Kanskje jeg skal sjekke i morgen tidlig. Litt redd for «ikke gravid»..
Drømmerenda86??? Har du testet noe mere?[emoji3]
Fillern! Men er håp så lenge TR ikke kommer [emoji3] anbefaler babyplan testene på billig-tester.no [emoji4]Negative tester i dag dessverre... Tror jeg ble lurt av skygger på EBay testene. Tørr ikke å kjøpe de igjen.
Fillern! Men er håp så lenge TR ikke kommer [emoji3] anbefaler babyplan testene på billig-tester.no [emoji4]
Da hadde jeg ventet en dag ekstra for sikkerhets skyld [emoji4] gratulerer forresten[emoji7] [emoji92]
Da hadde jeg ventet en dag ekstra for sikkerhets skyld [emoji4] gratulerer forresten[emoji7] [emoji92]
TakkDu vil få utslag nå med de testene der[emoji5] Gratulerer[emoji173]️ Jeg har fått positiv cbd 9-10 dpo.
15 dpo [emoji173]️Vis vedlegget 259497
For noen nydelige streker[emoji7]