Oss testetøser imellom

Ååh, vil teste .. men har bare en digital liggende, de er jo ganske dyre .. men føler liksom på meg at det er noe pågang! Håper eg føler riktig .. vurderer å svi av den digitale imorgen, men «vet» den blir negativ og vil ikke bli skuffet denne mnd og .. [emoji853]
IMG_0997.jpg

IMG_2544.JPG
IMG_2536.JPG

Hva tror dere? 13 dager siden Ovitrelle og da blir det 11 dpo? Etter 2 år prøving så tror jeg ikke på noe lenger :p de kom opp med en gang men jeg synes de er grå..

Litt nervøs for linjene mine. Disse er fra 10-15 dpo. Fikk 1-2 på digital 10dpo og 2-3 på digital 14 dpo.

Disse er fra tostreker.no og er tidligtestene.

Jeg legger ut fordi jeg ikke vet, er dette bra eller dårlig. Er etter ikm men kan få svakere på utvannet urin

Vedlegg

• 92506DC5-EF3D-460E-8F7A-B15BAC75E0C0.jpeg
    92506DC5-EF3D-460E-8F7A-B15BAC75E0C0.jpeg
    580,4 KB · Visninger: 151
Litt nervøs for linjene mine. Disse er fra 10-15 dpo. Fikk 1-2 på digital 10dpo og 2-3 på digital 14 dpo.

Jeg legger ut fordi jeg ikke vet, er dette bra eller dårlig. Er etter ikm men kan få svakere på utvannet urin
ser kjempe bra ut, og super fin stigning :) mine tester var ikke så stere 17 dpo en gang, haha :p

Kan jeg få deres synspunkt på denne testen? Denne er fra 9dpo, er i dag 11 dpo og har ikke turt å teste igjen i frykt for å få en som er helt blenda. Dette er tidligtesten til cb, har i det siste lest om hvor dårlige de testene er med tanke på skyggestreker. Ser dere noe her dere også eller er jeg full av håp og innbilning?:nailbiting:

Vedlegg

• 95C41B85-1019-4FA1-93AF-E5B71CF7B976.jpeg
    95C41B85-1019-4FA1-93AF-E5B71CF7B976.jpeg
    866,5 KB · Visninger: 151
Kan jeg få deres synspunkt på denne testen? Denne er fra 9dpo, er i dag 11 dpo og har ikke turt å teste igjen i frykt for å få en som er helt blenda. Dette er tidligtesten til cb, har i det siste lest om hvor dårlige de testene er med tanke på skyggestreker. Ser dere noe her dere også eller er jeg full av håp og innbilning?:nailbiting:
Ser strek men ville ikke stolt på den. Det der er typisk skyggestrek for de testene

Ser strek men ville ikke stolt på den. Det der er typisk skyggestrek for de testene
Var det jeg var redd for. Men jeg tror jeg har hatt en såkalt festeblødning, så får teste igjen om et par dager hvis ikke tr har kommet til da. Jeg velger å bevare håpet bare litt til:dead:

Teeeeite cb tidligtest

Var det jeg var redd for. Men jeg tror jeg har hatt en såkalt festeblødning, så får teste igjen om et par dager hvis ikke tr har kommet til da. Jeg velger å bevare håpet bare litt til:dead:

Teeeeite cb tidligtest

Synes nesten den ser litt blå ut? :)

Ville tatt en digital :)

Stigning her da :)

Back
Topp