Oss testetøser imellom

Skjønner det.

Forstå hva de mener, men synes det blir feil å nekte hjelpe litt liksom.
Jeg er yngre enn deg, men synes det blir for dumt å nekte deg alt. Jeg fikk beskjed om at de regnet ett godt egg/en graviditet i året. Men hadde jo kjemisk omtrent hver måned, som deg.
Ville prøvd en annen spesialist evt i utlandet, bare for å ha prøvd....
Følger med deg og håper hver måned at det er din tur

Kva slags klinikk bruker du. Det går og ringe og hør kva dei sier. Rekner med samme uttalelsen.

Kva slags klinikk bruker du. Det går og ringe og hør kva dei sier. Rekner med samme uttalelsen.
Har vært fulgt hos gynekolog (kontor med både privat mulighet og offentlig avtale) siden BO'en... han jeg egentlig gikk hos ble pensjonert, en annen som tok over så vet ikke sikkert hvordan han ville forholdt seg til alle de medisinene da

Tok en test idag tidlig, ikke gravid (CB med ukesindikator) .. og skal ha mensen rundt 7 mai..
vurderer å slutte å teste fram til eg plutselig mister mensen .. er litt kjipt å ha prøvd i 3-4 mnd å være 22 år gammel.. trodde det skulle klaffe ganske fort [emoji31]

Tok en test idag tidlig, ikke gravid (CB med ukesindikator) .. og skal ha mensen rundt 7 mai..
vurderer å slutte å teste fram til eg plutselig mister mensen .. er litt kjipt å ha prøvd i 3-4 mnd å være 22 år gammel.. trodde det skulle klaffe ganske fort [emoji31]
Alder har ikke alltid mye å si, fylte akkurat 26 og prøvde i 2 år :) det går nærmest aldri å bli gravid med en gang uansett hvor frisk man er :)
ta det med ro, som du sier, du er ung uten hastverk. La dette være gøy istedet for noe som gjør deg lei seg, ihvertfall akkurat nå :)

Alder har ikke alltid mye å si, fylte akkurat 26 og prøvde i 2 år :) det går nærmest aldri å bli gravid med en gang uansett hvor frisk man er :)
ta det med ro, som du sier, du er ung uten hastverk. La dette være gøy istedet for noe som gjør deg lei seg, ihvertfall akkurat nå :)

Ja .. kanskje kroppen enda ikkje er helt med etter uttak av hormonspiralen .. men håpte sånn at det skulle gå fort å bli gravid , enda mer frustrerende når ei som eg var god veninne med før plutselig sier at hun er gravid med en som ingen kan fordra [emoji849]
Føler alle rundt meg blie gravide utenom meg eg [emoji28]

Ja .. kanskje kroppen enda ikkje er helt med etter uttak av hormonspiralen .. men håpte sånn at det skulle gå fort å bli gravid , enda mer frustrerende når ei som eg var god veninne med før plutselig sier at hun er gravid med en som ingen kan fordra [emoji849]
Føler alle rundt meg blie gravide utenom meg eg [emoji28]
Når man prøver selv så opplever man det slik ja :/ en på jobben annonserte termindato lik da jeg mistet, og det var sårt, men man må tenke på at det skjer for en selv også :)

Yeeeeess... negativ EL test... har ikke flere gtester så jeg tok en slik... da er det kanskje håp for null hCG og at jeg KAAAANSKJE hadde EL i helgen.... håpe håpe

Vedlegg

• B17C5209-12C2-452C-BE58-AFE23D5D6203.jpeg
    B17C5209-12C2-452C-BE58-AFE23D5D6203.jpeg
    129 KB · Visninger: 121
Når man prøver selv så opplever man det slik ja :/ en på jobben annonserte termindato lik da jeg mistet, og det var sårt, men man må tenke på at det skjer for en selv også :)

Igår når eg skulle gå ut av bilen så strekte det noe helt syykt i livmoren, ALDRI kjent lignende .. småuggen, puppene er blitt store og blodårena viser sykt godt .. så er jo forsatt litt håp enda!

Uff.. trist at du mistet.. [emoji853][emoji173]️

Synes dere også det er lite stigning her?

IMG_2536.JPG

Mandag (+positiv digital)

IMG_2554.JPG

Tirsdag ettermiddag.

IMG_2571.JPG

Torsdag morgen.

Jeg får stort sett alltid sterkest tester på formiddag (andre gang jeg er på do) eller på ettermiddag.
Morgenurin slår enda dårligere ut.

Føler dette går til heden, klarer ikke slappe av før jeg eventuelt får 2-3 på digital og det er stigning her. Spottet to dråper brunt i går. Men ikke mer nå.

Jeg er håpløs [emoji23]

Vis vedlegget 256216

Vis vedlegget 256217
Tirsdag ettermiddag.

Vis vedlegget 256218
Torsdag morgen.

Jeg får stort sett alltid sterkest tester på formiddag (andre gang jeg er på do) eller på ettermiddag.

Føler dette går til heden, klarer ikke slappe av før jeg eventuelt får 2-3 på digital og det er stigning her. Spottet to dråper brunt i går. Men ikke mer nå.

Jeg er håpløs [emoji23]
Synes det ser bra ut jeg.
Vi er også flere som har opplevd at strimler ikke lenger egner seg til å se på stigning når man kommer over den verste tidlig-testingen

Det er sikkert hodet mitt som spiller meg et puss. Har lyst å bruke den siste digitale men er redd for å brenne av den for tidlig. Fikk 1-2 på mandag.

Vis vedlegget 256216

Vis vedlegget 256217
Tirsdag ettermiddag.

Vis vedlegget 256218
Torsdag morgen.

Jeg er håpløs [emoji23]

Ser stigning her og syns ikke det ser ut så lite stigning:)

Da er det bare hodet mitt [emoji23] helt koko for tiden. Får ta en digital til i helga.

Det er ikke lenge. Folk prøver i mange flere mnd enn det. Du må være tålmodig når du prøver å bli gravid [emoji4] tar tid for kroppen å omstille seg etter prevansjonsslutt også om du har brukt dette. Lykke til [emoji5]

Back
Topp