Sol99
Betatt av forumet
yeey! gratulererJeg tok en digital bare for å se hva resultatet ble. Jaggu meg ble den positiv [emoji7][emoji173]️ Vis vedlegget 255760
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
yeey! gratulererJeg tok en digital bare for å se hva resultatet ble. Jaggu meg ble den positiv [emoji7][emoji173]️ Vis vedlegget 255760
Siden jeg nesten mista symptomet med litt romsteringer/småsmerter i livmora, ble jeg nervøs, men strimmler har blitt mørkere og ny digital test![]()
Alt håp er ute no. Barre og vente på heksa igjen. Negative i går.testet noe mer?
Håper for deg hver måned altså
Herlig [emoji173][emoji173]Jeg tok en digital bare for å se hva resultatet ble. Jaggu meg ble den positiv [emoji7][emoji173]️ Vis vedlegget 255760
Å nei.Alt håp er ute no. Barre og vente på heksa igjen. Negative i går.
Å nei.
Fy søren så dårlig gjort!!!
Vis vedlegget 255860Vis vedlegget 255861
Hva tror dere? 13 dager siden Ovitrelle og da blir det 11 dpo? Etter 2 år prøving så tror jeg ikke på noe lengerde kom opp med en gang men jeg synes de er grå..
Detta ser lovendes ut.
ser kjempe bra ut, og super fin stigningLitt nervøs for linjene mine. Disse er fra 10-15 dpo. Fikk 1-2 på digital 10dpo og 2-3 på digital 14 dpo.
Disse er fra tostreker.no og er tidligtestene.
Jeg legger ut fordi jeg ikke vet, er dette bra eller dårlig. Er etter ikm men kan få svakere på utvannet urin

Ser strek men ville ikke stolt på den. Det der er typisk skyggestrek for de testeneKan jeg få deres synspunkt på denne testen? Denne er fra 9dpo, er i dag 11 dpo og har ikke turt å teste igjen i frykt for å få en som er helt blenda. Dette er tidligtesten til cb, har i det siste lest om hvor dårlige de testene er med tanke på skyggestreker. Ser dere noe her dere også eller er jeg full av håp og innbilning?![]()
Var det jeg var redd for. Men jeg tror jeg har hatt en såkalt festeblødning, så får teste igjen om et par dager hvis ikke tr har kommet til da. Jeg velger å bevare håpet bare litt tilSer strek men ville ikke stolt på den. Det der er typisk skyggestrek for de testene

Var det jeg var redd for. Men jeg tror jeg har hatt en såkalt festeblødning, så får teste igjen om et par dager hvis ikke tr har kommet til da. Jeg velger å bevare håpet bare litt til
Teeeeite cb tidligtest
Ville tatt en digitalKan jeg få deres synspunkt på denne testen? Denne er fra 9dpo, er i dag 11 dpo og har ikke turt å teste igjen i frykt for å få en som er helt blenda. Dette er tidligtesten til cb, har i det siste lest om hvor dårlige de testene er med tanke på skyggestreker. Ser dere noe her dere også eller er jeg full av håp og innbilning?![]()
Stigning her daLitt nervøs for linjene mine. Disse er fra 10-15 dpo. Fikk 1-2 på digital 10dpo og 2-3 på digital 14 dpo.
Disse er fra tostreker.no og er tidligtestene.
Jeg legger ut fordi jeg ikke vet, er dette bra eller dårlig. Er etter ikm men kan få svakere på utvannet urin