Tenk hvis dette er positivt [emoji120] håper håper! Jeg merker aldri noe når jeg har Eggløsning hellerTipper du er mellom 8-10 DPO..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenk hvis dette er positivt [emoji120] håper håper! Jeg merker aldri noe når jeg har Eggløsning hellerTipper du er mellom 8-10 DPO..![]()
Virker jo som det er en reell sjangse for det siden du får strekerTenk hvis dette er positivt [emoji120] håper håper! Jeg merker aldri noe når jeg har Eggløsning hellerigår hadde jeg en liten form for spotting og ingenting idag.. Det var kun på et dobesøk igår [emoji23]
Men disse er etter tiden da.. Men var streker før tiden også men de var svakere.. Blir 3 tester mer positive etter tiden uten grunn liksom? [emoji23][emoji120]Virker jo som det er en reell sjangse for det siden du får strekerer jo ikke vanskelig å se de
![]()
Alle testene jeg har tatt da jeg har vært gravid (eller nå kun gravid med hcg,kremt) har blitt mye mer positive etter tiden.. forrige gang da jeg hadde kjemisk,tok jeg en test,den ble negativ...tok den opp fra søppelet etter en time bare for å se ekstra på den og da hadde den strek..Men disse er etter tiden da.. Men var streker før tiden også men de var svakere.. Blir 3 tester mer positive etter tiden uten grunn liksom? [emoji23][emoji120]
Okei, takk for troaAlle testene jeg har tatt da jeg har vært gravid (eller nå kun gravid med hcg,kremt) har blitt mye mer positive etter tiden.. forrige gang da jeg hadde kjemisk,tok jeg en test,den ble negativ...tok den opp fra søppelet etter en time bare for å se ekstra på den og da hadde den strek..jeg var gravid...
så det er mulig..
![]()
Joda... men er ikke noe jeg tenker på lengerOkei, takk for troaleit å høre om kjemisk
[emoji173]️
Takk, jeg håper det[emoji173]️Aner ikke [emoji23] syklusen er veldig uregelmessig :s
Jaa se derVis vedlegget 255347
3 min
Vis vedlegget 255348
5 min
Vis vedlegget 255349
10 min
Da er det barre og håpe at egget vil.
Vis vedlegget 255347
3 min
Vis vedlegget 255348
5 min
Vis vedlegget 255349
10 min
Nå må den sitte altså!Vis vedlegget 255347
3 min
Vis vedlegget 255348
5 min
Vis vedlegget 255349
10 min
Barre og krysse og håpe no.Jaa se der![]()
Håper dette egget vil.Nå må den sitte altså!
Barre og håpe.Sååå spennende! Har du vært på Hausken? Hvordan gikk det?
Vis vedlegget 255347
3 min
Vis vedlegget 255348
5 min
Vis vedlegget 255349
10 min
Barre og håpe.
Har vert på Hauske, fant ikkje noko på ul og blodprøvene var fine. Men det er egga og kvaliteten på det i min alder sier sitt. Ingen hjelp med medisiner sjølv om blodprøver var fine og ul var fint.
Å. Håper virkelig det er terminspire denne gangen!Vis vedlegget 255347
3 min
Vis vedlegget 255348
5 min
Vis vedlegget 255349
10 min
Håper med dere[emoji173] dette må være det store fine myke gullegget[emoji7][emoji4]Håper dette egget vil.
SerHerlig! Dette blir spennende!![]()