Ja jeg begynner å tro jeg har EL nå.. faktisk..Jeg hadde også en slik svak strek på gtesten, men EL testen var negativ, før den ble positiv igjen [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg begynner å tro jeg har EL nå.. faktisk..Jeg hadde også en slik svak strek på gtesten, men EL testen var negativ, før den ble positiv igjen [emoji4]
Det varierer fra person til person. Før hadde jeg positiv EL test kun i noen timer 1 dag, nå de 2 siste pp har jeg hatt positiv EL test 2-3 dager. Nå er jeg på dag 2 med positiv test, så håper den blir negativ i morgen.Hei igjen, hvor mange dager på rad vil en el test være positiv?
Vis vedlegget 255171
Øverste test er idag cd 16 og er fortsatt positiv, men ikke like sterk som cd 15.
Vis vedlegget 255173
Nederste test er fra igår cd 15
ooog jeg som eeeeegentlig skulle vente til søndag....
ikke bra å ha for mange liggende for min del ihvertfall Ser en svak strek ja [emoji16]
Ser på den nederste
[emoji120][emoji16]Ser på den nederste![]()
[emoji120][emoji5]️[emoji5]️Ser en svak strek ja [emoji16]
Håper det er noe, men det er det sikkert ikkeSer en svak strek, spesielt på den øverste.
Men den er jo altfor svak til å være baby strek sikkertSkimter en strek [emoji173]️
Alle streker må starte et sted..Men den er jo altfor svak til å være baby strek sikkert[emoji173]️
Ja det er sant [emoji23] men irriterer meg at de syns mye bedre når jeg hrar redigert bilde :s syns i virkeligheten men er veldig svak.. Jeg håper jo men [emoji120][emoji7]Alle streker må starte et sted..![]()
Blir nok en sterk strek det der om noen dagerVis vedlegget 255327Vis vedlegget 255328
Jada her har de tørket osv men ser dere en bitteliten stigning fra igår til idag? Nr 2 er fra idag tidlig [emoji120][emoji120][emoji23]
Vis vedlegget 255327Vis vedlegget 255328
Jada her har de tørket osv men ser dere en bitteliten stigning fra igår til idag? Nr 2 er fra idag tidlig [emoji120][emoji120][emoji23]
Jeg HÅPER det, det hadde vært et mirakel [emoji120][emoji7]Blir nok en sterk strek det der om noen dager![]()
Takk, jeg håper detDette synes jeg ser veldig lovende ut! Nå må strekene bare fortsette å bli sterkere! Hvor mange dpo er du?
Tipper du er mellom 8-10 DPO..Takk, jeg håper det[emoji173]️Aner ikke [emoji23] syklusen er veldig uregelmessig :s