Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9dpo, er det bare jeg som ser streken?[emoji15]
Vis vedlegget 255416
Litt redigert bilde under her
Vis vedlegget 255417
Vis vedlegget 255416
Vis vedlegget 255417
Vis vedlegget 255416
Vis vedlegget 255417
Vis vedlegget 255416
Vis vedlegget 255417
Takk for tilbakemeldinger på den forhåpentlige babystreken[emoji7][emoji1374]
Masse lykke til! Tester du igjen i morgen?
Herlig! Dette blir spennende!![]()
Nei bli ikkje det siden jeg blir gravid. For det tyder at det funker med han og det er egga som ikkje vil. Alder og eggkvaliteten.Uff så kjipt [emoji17] Bra alt så bra ut, men kjipt du ikke kan få noen medisiner som kan hjelpe [emoji173]️ Håper gullegget dukker opp straks! Er mannen sjekket også?
Å. Håper virkelig det er terminspire denne gangen!
Håper med dere[emoji173] dette må være det store fine myke gullegget[emoji7][emoji4]
Vis vedlegget 255416
Vis vedlegget 255417

Baby strekJeg skjønner hvorfor vi tester så mye, er så spennende! men er på femte dagen med positive og er livreddlivredd for å brått blø, få en svakere test og redd for å håpe.
Skulle ønske graviditet varte en brøkdel av tiden eller om man var gravid så «gikk det bra uansett»
Uansett. Her er mine opp til 14 dpo, håper de er sterke nok for å klamre seg fast!

Så fin stigning du har! Gratulerer!Jeg skjønner hvorfor vi tester så mye, er så spennende! men er på femte dagen med positive og er livreddlivredd for å brått blø, få en svakere test og redd for å håpe.
Skulle ønske graviditet varte en brøkdel av tiden eller om man var gravid så «gikk det bra uansett»
Uansett. Her er mine opp til 14 dpo, håper de er sterke nok for å klamre seg fast!
Vis vedlegget 255416
Vis vedlegget 255417
Nei, ser den lett [emoji4] men har sett noe på alle testene du har lagt ut [emoji4]9dpo, er det bare jeg som ser streken?[emoji15]
Vis vedlegget 255416
Vis vedlegget 255417