Oss testetøser imellom

9dpo, er det bare jeg som ser streken?[emoji15]

IMG_5633.JPG

Litt redigert bilde under her

IMG_5634.jpg

Vedlegg

• F8AF0077-B4B7-4356-B09C-7BC119563332.jpeg
    F8AF0077-B4B7-4356-B09C-7BC119563332.jpeg
    67,8 KB · Visninger: 125
Uff så kjipt [emoji17] Bra alt så bra ut, men kjipt du ikke kan få noen medisiner som kan hjelpe [emoji173]️ Håper gullegget dukker opp straks! Er mannen sjekket også?
Nei bli ikkje det siden jeg blir gravid. For det tyder at det funker med han og det er egga som ikkje vil. Alder og eggkvaliteten.

Er heime hos mor og barnedåp i helga. Satt og snakka om fødsler og da fikk jeg høre om ei som var 48 år og fødte ein gutt. (For ca 30 år siden)Uten triks. Det er muligt sjølv om 1 % sjanse.

Jeg skjønner hvorfor vi tester så mye, er så spennende! men er på femte dagen med positive og er livredd :o livredd for å brått blø, få en svakere test og redd for å håpe.
Skulle ønske graviditet varte en brøkdel av tiden eller om man var gravid så «gikk det bra uansett»

Uansett. Her er mine opp til 14 dpo, håper de er sterke nok for å klamre seg fast!

Vedlegg

• 2E8E8ECB-0D8A-4E26-A0C5-D58AF2EAC098.jpeg
    2E8E8ECB-0D8A-4E26-A0C5-D58AF2EAC098.jpeg
    366,9 KB · Visninger: 151
Jeg skjønner hvorfor vi tester så mye, er så spennende! men er på femte dagen med positive og er livredd :eek: livredd for å brått blø, få en svakere test og redd for å håpe.
Skulle ønske graviditet varte en brøkdel av tiden eller om man var gravid så «gikk det bra uansett»

Uansett. Her er mine opp til 14 dpo, håper de er sterke nok for å klamre seg fast!
Baby strek :happy093

Jeg skjønner hvorfor vi tester så mye, er så spennende! men er på femte dagen med positive og er livredd :eek: livredd for å brått blø, få en svakere test og redd for å håpe.

Så fin stigning du har! Gratulerer!
Jeg får ikke stigning. Tror nok jeg har kjemisk. Var ganske tydelig stigning sist jeg var gravid..

Back
Topp