Vis vedlegget 254943
Ikm i dagså fornøyd med denne.
Hva tenker dere om denne stigningen?
Vis vedlegget 254944
9 dpo morgen til 14 dpo morgen.
Fin stigning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 254943
Ikm i dagså fornøyd med denne.
Hva tenker dere om denne stigningen?
Vis vedlegget 254944
9 dpo morgen til 14 dpo morgen.
Tok denne i dag tidlig, syns jeg skimtet strek med en gå. Usikker [emoji53] ser dere noe? Vis vedlegget 254959
Tok denne i dag tidlig, syns jeg skimtet strek med en gå. Usikker [emoji53] ser dere noe? Vis vedlegget 254959
Ser antydning til strek ja [emoji4]Vis vedlegget 255070
Noen som ser antydning til strek her?
10 dpo og 12 dager etter ovitrelle.
Fikk negativ test i går.
Syns jeg ser en liiiten antydning til strek, men klarer ikke se noe farge så jeg tror jeg bare ser feltet der streken skulle vært.
Noen som vil se for meg?[emoji4]
Vis vedlegget 255070
Fikk negativ test i går.
Syns jeg ser en liiiten antydning til strek, men klarer ikke se noe farge så jeg tror jeg bare ser feltet der streken skulle vært.
Vis vedlegget 255070
Fikk negativ test i går.
Ser den.Vis vedlegget 255070
Fikk negativ test i går.
Nei ikke jeg heller...Skjønner ikke egentlig hva som er vanlig for jeg måtte ringe å spørre om å få kontrolltime.. for å sjekke om alt er kommet ut..så her virker det som om man får tabletter og det er det...
Uff ja...Har ikke fått noe kontrolltime. Bare beskjed om å ta blod prøve 4 uker etter cytotec.. Følte det var litt sånn: "dette er MA, trist for deg, her har du en bøtte med piller, ta blodprøve om fire uker. NESTE!!".
Uff ja...herregud. Det er jo helt forferdelig!! At man skal føle det sånn...
Vis vedlegget 255070
Fikk negativ test i går.
Vis vedlegget 255093
Er denne el testen positiv? Ifølge my calender skulle jeg ha el idag, tok test og dette er resultatet
Ikke lenge siden jeg sluttet på prevansjon så aner ikke hvordan syklusen min er er det bare å kjøre på idag eller ?
Vis vedlegget 255093
Er denne el testen positiv? Ifølge my calender skulle jeg ha el idag, tok test og dette er resultatet
Ikke lenge siden jeg sluttet på prevansjon så aner ikke hvordan syklusen min er er det bare å kjøre på idag eller ?
Den er positiv ja [emoji4]Vis vedlegget 255093
Jeg ser [emoji7]