Oss testetøser imellom

Tok denne i dag tidlig, syns jeg skimtet strek med en gå. Usikker [emoji53] ser dere noe?
20180424_083947.jpg

Image1524670195.831263.jpg

Noen som ser antydning til strek her?
10 dpo og 12 dager etter ovitrelle.
Fikk negativ test i går.
Syns jeg ser en liiiten antydning til strek, men klarer ikke se noe farge så jeg tror jeg bare ser feltet der streken skulle vært.
Noen som vil se for meg?[emoji4]

Vis vedlegget 255070
Fikk negativ test i går.
Syns jeg ser en liiiten antydning til strek, men klarer ikke se noe farge så jeg tror jeg bare ser feltet der streken skulle vært.
Ser antydning til strek ja [emoji4]

Vis vedlegget 255070
Fikk negativ test i går.

Jeg ser en antydning der! Får håpe at den blir sterkere framover! :-)

Oj, takk for svar alle![emoji1] Jeg tror egentlig det er skyggestrek, er såvidt jeg ser noe, men spennende at andre også kan se antydninger.
Jeg prøver å instille meg på at det ikke er noe, så får jeg heller bli positivt overrasket om det skulle vise seg at noe faktisk er på gang[emoji4]

Nei ikke jeg heller...Skjønner ikke egentlig hva som er vanlig for jeg måtte ringe å spørre om å få kontrolltime.. for å sjekke om alt er kommet ut..så her virker det som om man får tabletter og det er det...

Har ikke fått noe kontrolltime. Bare beskjed om å ta blod prøve 4 uker etter cytotec.. Følte det var litt sånn: "dette er MA, trist for deg, her har du en bøtte med piller, ta blodprøve om fire uker. NESTE!!".

Har ikke fått noe kontrolltime. Bare beskjed om å ta blod prøve 4 uker etter cytotec.. Følte det var litt sånn: "dette er MA, trist for deg, her har du en bøtte med piller, ta blodprøve om fire uker. NESTE!!".
Uff ja... :( herregud. Det er jo helt forferdelig!! At man skal føle det sånn...

20180425_204220.jpg

Er denne el testen positiv? Ifølge my calender skulle jeg ha el idag, tok test og dette er resultatet :)

Ikke lenge siden jeg sluttet på prevansjon så aner ikke hvordan syklusen min er er det bare å kjøre på idag eller ?

Back
Topp