Oss testetøser imellom

Ååh ja det håper jeg for deres del![emoji7] Blir spennende, heldigvis snart mai!

Haha, jeg også jatter med venninner når de prater om ting vi skal gjøre i sommer og alle vinkvelder osv fremover nå, men jeg håper mest på at jeg bare kan delta edru[emoji1374][emoji28]

Eg og hååper!

Kjenner så til det! [emoji23]
Så eg jatter med, men heldigvis så drikker eg veldig sjeldent uansett da! [emoji23]

Men det er nok greit om vi kommer å sier vi er gravid så derfor kan eg ikke drikke![emoji85]

Eg og hååper!

Kjenner så til det! [emoji23]
Så eg jatter med, men heldigvis så drikker eg veldig sjeldent uansett da! [emoji23]

Men det er nok greit om vi kommer å sier vi er gravid så derfor kan eg ikke drikke![emoji85]

Ja, da må vi være unnskyldt![emoji23] Jeg håper likevel jeg kan vente lengst mulig med å fortelle det til alle[emoji15]

Ja, da må vi være unnskyldt![emoji23] Jeg håper likevel jeg kan vente lengst mulig med å fortelle det til alle[emoji15]

Eg og håper eg klarer å lavær å si det til noen før uke 12! Men det blir vanskelig med svigerfamilien siden vi ser de så og si hver dag [emoji28]
Og mine besteforeldre og far ser vi nærmere hver dag [emoji28]

Eg og håper eg klarer å lavær å si det til noen før uke 12! Men det blir vanskelig med svigerfamilien siden vi ser de så og si hver dag [emoji28]
Og mine besteforeldre og far ser vi nærmere hver dag [emoji28]

Nærmeste familie blir nok informert rimelig kjapt, men bestemora mi er tett som ei sil[emoji849] Så tror nok hun må leve i uvisshet første 12 ukene ja[emoji23]

Nærmeste familie blir nok informert rimelig kjapt, men bestemora mi er tett som ei sil[emoji849] Så tror nok hun må leve i uvisshet første 12 ukene ja[emoji23]

Hehe! Har noen i familien som er lik, men vi vil prøve å holde tett lengst mulig! Men litt redd for ka min far vil si siden eg holder på med fagbrev nr 2 og har fagprøve slutten på neste år .. så han blir nok glad og skuffet/sint på samme tid [emoji52]

Det går oppover i alle fall :)
IMG_6313.jpg

Nederste tatt i morges :)
IMG_6323.jpg

Nederste tatt nå nettopp [emoji7]
IMG_6326.jpg

IMG_6311.jpg

Innsiden av CBD tror ikke det er så lenge til den sier 2-3 :)

IMG_6361.jpg

Ikm i dag :) så fornøyd med denne.

Hva tenker dere om denne stigningen?
IMG_6353.jpg

9 dpo morgen til 14 dpo morgen.

Back
Topp