Oss testetøser imellom

Kjenner et eller annet på kroppen nå altså... liksom litt trykk nederst i magen og stikker i puppene. Har bare én strimmel igjen, og klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ta den nå og bli skuffet, eller vente til neste uke og heller bli skuffet da :happy8:laughing002
Åhh, spenndende:nailbiting: når er ikm?

Åhh, spenndende:nailbiting: når er ikm?

Ingen anelse for å være ærlig. Fortsatt litt rotete syklus etter pilleslutt pluss pco. Men jeg gjetter at jeg enten er 9-10 dpo, eller bare 2 dpo :D hvis siste så regner jeg ikke med at dette er symptomer, hehe

Ingen anelse for å være ærlig. Fortsatt litt rotete syklus etter pilleslutt pluss pco. Men jeg gjetter at jeg enten er 9-10 dpo, eller bare 2 dpo :D hvis siste så regner jeg ikke med at dette er symptomer, hehe
Åhh, hehe;) lykke til :Heartred hvis jeg var deg ville jeg nok ha ventet til morgenurin ihvertfall;) har også bare en test igjen:nailbiting: har jobb i hele helgen, så får ikke kjøpt flere.. må komme med på et apotek neste uke om ikke tr dukker opp:nailbiting:

Åhh, hehe;) lykke til :Heartred hvis jeg var deg ville jeg nok ha ventet til morgenurin ihvertfall;) har også bare en test igjen:nailbiting: har jobb i hele helgen, så får ikke kjøpt flere.. må komme med på et apotek neste uke om ikke tr dukker opp:nailbiting:

Lykke til du også! Vanskelig å holde seg hele helgen! :arghh::schocked028 Jeg skal nok få kjøpt noen flere i dag uansett, så fyrer nok av en i dag eller i morgen...

Fant ikke kombipakker hos babyplan..hm.. får google :)

Er det ikke testsett du tenker på? Altså eggløsning og g-tester?:) eller er det noe annet du tenker på :) heter i alle fall testsett på babyplan sine sider og da får du med folat :)

Er det ikke testsett du tenker på? Altså eggløsning og g-tester?:) eller er det noe annet du tenker på :) heter i alle fall testsett på babyplan sine sider og da får du med folat :)
Joda,var det jeg mente ,måtte bare lete litt for å finne det:hilarious:

Klarte ikke holde meg jeg altså... blenda ca 9 dpo. Og jeg som virkelig kjenner noe her... Føler kroppen min gir så blandede signaler. Både om at jeg er gravid og at jeg har eggløsning på en gang :arghh:

Klarte ikke holde meg jeg altså... blenda ca 9 dpo. Og jeg som virkelig kjenner noe her... Føler kroppen min gir så blandede signaler. Både om at jeg er gravid og at jeg har eggløsning på en gang :arghh:
Sånn hadde jeg det også, men jeg fikk ikke strek før 10 dpo... blenda 9 dpo..:)

Sånn hadde jeg det også, men jeg fikk ikke strek før 10 dpo... blenda 9 dpo..:)

Åå, godt å høre! Litt mer håp. Er så frustrerende når man kjenner symptomer, men det ikke slår ut på test. Begynner jo å tenke at det bare er jeg som er gal, og kjenner altfor godt etter hehe. <3

Noen som skimter noe som helst, eller er det bare meg.. det er altfor tidlig... 7 dpo...

Vedlegg

• 802DC5E1-DA2B-4A14-8430-F2585CE63227.jpeg
    802DC5E1-DA2B-4A14-8430-F2585CE63227.jpeg
    408,5 KB · Visninger: 148
  • 71C58444-7C9D-47AA-A360-5EF12C64CA4D.jpeg
    71C58444-7C9D-47AA-A360-5EF12C64CA4D.jpeg
    731,5 KB · Visninger: 154
En til av CB.. som jeg egentlig lovet meg selv å aldri kjøpe pga skygger..

Vedlegg

• D3DF27EE-9BBB-46CA-B9AC-FC967681D21D.jpeg
    D3DF27EE-9BBB-46CA-B9AC-FC967681D21D.jpeg
    699,4 KB · Visninger: 128
Back
Topp