Jadda snakk om å være Max uheldig med testene jeg tar. Denne er definitivt defekt. Fikk da masse streker[emoji23] herregud[emoji23]
Vis vedlegget 253068
Jeg ser tre utenom kontrollstreken. Kanskje trillinger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jadda snakk om å være Max uheldig med testene jeg tar. Denne er definitivt defekt. Fikk da masse streker[emoji23] herregud[emoji23]
Vis vedlegget 253068
Jeg ser tre utenom kontrollstreken. Kanskje trillinger?![]()
Har du nådd «rock bottom» når du tar deg selv i å lure på om de selger tester på flyplasser? [emoji38]
Noen som vet btw? [emoji28][emoji85]
Her jeg bor har de faktisk apotek på flyplassen [emoji23] så her gjør de ihvertfall det.
Hvor er det? [emoji7][emoji28]
Tyrkia. Antalya [emoji23]
Huff, ja..skal inn på bestille mengdevis selv i dag..forskjellige merker ogsåSyns det er rimelig absurd og nesten litt komisk at jeg sitter å venter på tester i posten for å håpe og be om negativt resultat.. hahaha.. det er så latterlig det...

Hvor bestiller du ifra..?Huff, ja..skal inn på bestille mengdevis selv i dag..forskjellige merker også![]()
[emoji23][emoji23]Og så jeg som spurta inn på Flesland [emoji23] Her har de bare kondomer [emoji849]
Har bestilt fra billigtester.no, men tenkte tillegg å prøve tostreker.enn du?Hvor bestiller du ifra..?
ahh aldri hørt om to streker ,må prøve derHar bestilt fra billigtester.no, men tenkte tillegg å prøve tostreker.enn du?
Har ikke bestilt derfra selv hellerahh aldri hørt om to streker ,må prøve derbestiller bare fra billigtester
![]()
men skal også prøve deJa, jeg ogsåutrolig irriterende at man ikke får lastet opp bilder her nå, hverken i går kveld eller i dag. Jeg har jo tester som må tolkes!!!![]()