Gilmoregirl
Flørter med forumet
Noen som skimter noe som helst, eller er det bare meg.. det er altfor tidlig... 7 dpo...
Skimter såvidt noe på begge!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som skimter noe som helst, eller er det bare meg.. det er altfor tidlig... 7 dpo...
Ja, ser på cb..ligner på den jeg tok i dag..din er kanskje litt klarere enn minNoen som skimter noe som helst, eller er det bare meg.. det er altfor tidlig... 7 dpo...

Har du nådd «rock bottom» når du tar deg selv i å lure på om de selger tester på flyplasser? [emoji38]
Noen som vet btw? [emoji28][emoji85]
Jeg har fått skyggestreker på alle testene denne mnd. Og jeg snakker om klare streker som kommer på bilde og man kan se på nært og på avstand...blir gal11 eller 12 dpo i dag, så er nok ingen spire
![]()
En til av CB.. som jeg egentlig lovet meg selv å aldri kjøpe pga skygger..
Ja, det er spennende..men også frustrerendeSikker på at det ikke er en spire da? Tar tid før strekene blir sterkere... Spennende!

Ja, det er spennende..men også frustrerende![]()
Ser lovende utNoen som skimter noe som helst, eller er det bare meg.. det er altfor tidlig... 7 dpo...
En til av CB.. som jeg egentlig lovet meg selv å aldri kjøpe pga skygger..
Nettopp handlet sikkert over 70 EL tester og 30 gtester... nå er jeg klar.. haha !
Nå må jeg bare vente sikkert over 1 mnd på mensen så er jeg ready to go...
Tusen takkMasse lykke til [emoji173]️[emoji257]
Ser streken
Ser strekenvar veldig svak da men nå er du veldig tidlig ute med å teste også..
![]()
Men syns den var en sterk strek til å være skygge.. jeg bruker ikke klare å se strekene på de folk kaller skygger... og de kommer jo egentlig ikke opp vanligvis (de som jeg har sett ) opp på det redigerte bildet...Tidlig ja [emoji28] det er bare forbokstaven [emoji23][emoji38][emoji85]
Men syns den var en sterk strek til å være skygge.. jeg bruker ikke klare å se strekene på de folk kaller skygger... og de kommer jo egentlig ikke opp vanligvis (de som jeg har sett ) opp på det redigerte bildet...
Ja jeg skjønner deg veldig godtMen den er litt sånn at den er der, men så er den der ikke om du skjønner?
Forstår ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selv [emoji38] blir jo helt gal..
Har gått med en følelse siden forrige helg på at det har klaffet. Størsteparten av grunnen til det er at jeg plutselig ikke var på do på to døgn. Jeg har kronisk syke tarmer, så det har aldri skjedd før [emoji23] og egentlig har tarmen vært veldig snill hele uka

Har make sure, men ikke tidlig.. så den er useless. Venter på tidlige fra Babyplan, men kommer ikke før mandag/tirsdag. Får holde utSer streken! Har du noen andre du kan prøve?