*Håpefull*
Glad i forumet
Testet g-test i dag, 3dpo
Trodde jeg hadde mer selvkontroll enn som så men det har jeg altså ikke
Dagene fra eggløsning til det faktisk har nytte for seg å teste er eeevig lange... kunne ikke gått tregere
Jeg passer definitivt inn i forumet her... Hvordan klarer man å la vær å teste når det strengt tatt ikke er vits? Klarer ikke å holde meg unna jeg, hehehe
Trodde jeg hadde mer selvkontroll enn som så men det har jeg altså ikke
Dagene fra eggløsning til det faktisk har nytte for seg å teste er eeevig lange... kunne ikke gått tregere
Jeg passer definitivt inn i forumet her... Hvordan klarer man å la vær å teste når det strengt tatt ikke er vits? Klarer ikke å holde meg unna jeg, hehehe
Må prøve å leve i testesølibat noen dager til hvertfall
har vel alltid starta 5/6 dpo her selvom jeg veit jeg ikke ser noe før tidligst 8 

hehe, ja, ikke sant, det er vanskelig å la være..Men da pleier du å se strek 8dpo? Er det med strimler?
Hadde vært så fint å få klaff nå, litt godt å skulle bli ferdig med "dette" for en stund nå. Det blir litt altomsluttende, så det hadde vært greit med en pause ved at det endelig skulle gått i boks
Det er enklere sagt enn gjort å si at man må prøve å glede seg mer enn å være nervøs, tror jeg kommer til å kjenne på nervøsiteten jeg også når det klaffer igjen. Men det er stor sannsynlighet for at det skal gå bra, det kan vi prøve å holde fast på