Alltidsmilende
Flørter med forumet
Vis vedlegget 251579Vis vedlegget 251580
Øverste testen i dag og nederste i går, syns jeg ser svak strek på den i dag..[emoji85] ser dere noe? 9 dpo i dag
Ser noe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Øverste testen i dag og nederste i går, syns jeg ser svak strek på den i dag..[emoji85] ser dere noe? 9 dpo i dag
Fikk en liten blødning i natt som stoppet raskt, så regner med det er pga sex. Men fikk meg et støkk da jeg aldri har opplevd det før [emoji12] men måtte da ta en test. Er 5+5 i dag og nederste er fra i dag [emoji4]Vis vedlegget 251591
Ja er de fra one step [emoji4] mener jeg fikk første strek 12 dpo [emoji4] men jeg har aldri fått strek før det i noen av mine svangerskap [emoji4] de to øverste er tatt 12 dpo også er de to neste tatt morgen og kveld 13 dpo [emoji4]Er disse fra eBay? Når begynte du å få strek?
Jeg har fått strek på disse fra onestep 8dpo [emoji4]Er disse fra eBay? Når begynte du å få strek?
22 dpo / 5+115 dpo - 4+2
Når fikk dere 3+?
Ser noe svakt [emoji16]Vis vedlegget 251579Vis vedlegget 251580
Ja er de fra one step [emoji4] mener jeg fikk første strek 12 dpo [emoji4] men jeg har aldri fått strek før det i noen av mine svangerskap [emoji4] de to øverste er tatt 12 dpo også er de to neste tatt morgen og kveld 13 dpo [emoji4]
Jeg har fått strek på disse fra onestep 8dpo [emoji4]

Men føler jeg blør så lite etter jeg tok ut spiralen i oktober, det er mer som spotting. Før jeg hadde spiral så blødde jeg som en foss.. Hadde den i 2,5 år og mistet mensen. Er dette negativt i forhold til eggløsning og sånt, noen som vet?Åhh, jeg har så utrolig lyst til å teste!! Men er bare 7 dpo.. Vet jo hvor utrolig liten sjanse det er for at den viser noe som helst - og at jeg kun kommer til å bli skuffet!! Hvorfor vil denne testetrangen utsette meg for skuffelsen?!
Kjennes så utrolig lenge ut å vente helt til helgen![]()
Takk for detSkjønner deg godt! Er vanskelig å la vær [emoji15] Håper du får to streker når du først tester [emoji4][emoji1303]
Prøver å dra tålmodigheten helt til helgen, er på lørdag 11 dpo!Har redigert fram streken som kom i dag. Men er nok bare enda en skygge strek.øverste testen er en tidlig test, den viser ingenting. Mens den vanlige kom det skygge innen fristen. Er så drita lei streker som ikke blir til noe mer!!!!
Kriise.. tom for tester, siste røk til igår kveld!
Men forsatt småkvalm, ømme pupper, til og med litt murringer !
Har en helt merkelig følelse i magen, om det kan bety noe.. lønn idag forhåpentligvis så da er det teste handling! [emoji51]
Har redigert fram streken som kom i dag. Men er nok bare enda en skygge strek.øverste testen er en tidlig test, den viser ingenting. Mens den vanlige kom det skygge innen fristen. Er så drita lei streker som ikke blir til noe mer!!!!