Oss testetøser imellom

Her er min idag tidlig[emoji85]
Vis vedlegget 247228

Vet ikke helt hva jeg skal tro fortsatt:)
Lest mye om falske streker på babyplan sine tester, så lurer på å kjøpe meg andre tester idag. Hvilke tester anbefaler dere??[emoji4]
Har aldri fått falske streker på babyplan :happy: ellers er det vel digitale tester som er best. Clearblue med uke :)

Helt blendahvit på ettermiddag.. ikke vært på do siden kl 7 idag tidlig da.. vil så inderlig se en strek for første gang! :(

Forsatt ingen TR, er der forsatt håp da..?

Vedlegg

• 29A07951-8D2E-45A8-944F-74A8BFCDAFEB.jpeg
    29A07951-8D2E-45A8-944F-74A8BFCDAFEB.jpeg
    682,4 KB · Visninger: 165
Da er det vel på tide å slutte å teste for min del.
Jeg er 4+0 idag og fikk denne :excited001
Da roer jeg meg ned og tenker at denne spiren sitter godt fast ikke sant?!:happy093
Kommer til å savne å være her med dere. Jeg håper dere alle sammen får ønsket deres snart!

Vedlegg

• 826B51E0-E3BA-44F0-B089-8EF3C81035A8.jpeg
    826B51E0-E3BA-44F0-B089-8EF3C81035A8.jpeg
    77,1 KB · Visninger: 213
Da roer jeg meg ned og tenker at denne spiren sitter godt fast ikke sant?!:happy093
Kommer til å savne å være her med dere. Jeg håper dere alle sammen får ønsket deres snart!

Å gratulerer så mye [emoji7][emoji7] nå skal spiren sitte fast!!

Åå, gratulerer såå mye! Håper inderlig den lille klamrer seg fast!

Vi andre får teste videre!

Gratulerer så mye! :Heartred

Tante rød er forsatt ikke komt her, har klart å lavær å teste idag, så skal teste imorgen tidlig med mindre tr kommer iløpet av dagen .. med ingen tegn enda :angelic:håpe håpe!

Tante rød er forsatt ikke komt her, har klart å lavær å teste idag, så skal teste imorgen tidlig med mindre tr kommer iløpet av dagen .. med ingen tegn enda :angelic:håpe håpe!
Har du testet tidligere?? Eller klart å holde deg så lenge??? :p

Back
Topp