Oss testetøser imellom

Da er jeg 1 dpo og liker dette dårlig. Er så utålmodig!!! Tips til noe å gjøre for å ikke tenke på testing? [emoji23]
Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg der..:knegg:
Er 5 DPO og er så utålmodig og full i symptomer som jeg ikke engang vet om er innbilning eller realitet... man blir faktisk helt koko... Om du jobber så fokuser på jobben, eventuelle barn, eller finn deg en hobby..vask huset.. jeg er så flink å komme med råd men sitter bare å googler hele dagen selv.:laughing8:laughing8

Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg der..:knegg:
Er 5 DPO og er så utålmodig og full i symptomer som jeg ikke engang vet om er innbilning eller realitet... man blir faktisk helt koko... Om du jobber så fokuser på jobben, eventuelle barn, eller finn deg en hobby..vask huset.. jeg er så flink å komme med råd men sitter bare å googler hele dagen selv.:laughing8:laughing8

Hahah, skjønner deg godt! Dette er første måneden med prøving som vi har truffet eggløsning, så denne måneden er det enda mer spennende [emoji33]
Har et 16-timers skift idag på jobb, så får bare tenke på det [emoji23]

Hahah, skjønner deg godt! Dette er første måneden med prøving som vi har truffet eggløsning, så denne måneden er det enda mer spennende [emoji33]
Har et 16-timers skift idag på jobb, så får bare tenke på det [emoji23]
Da tenker jeg du får tankene over på andre ting,de 16 timene ivertfall :D et steg nærmere :)

Kan jeg spørre dere testetøser om noe som ikke har med tester å gjøre sånn sett ?
Hva gjør dere i DPO land ang alkohol osv?
Lever dere som normalt eller holder dere dere borte fra alt som om dere var gravide?

Drikker vin mellom mens og el, men ikke el og ikm. :)

Skal jeg tenke samme med krabbe? [emoji85] #nybegynner her
Sjekk myndighetenes kostholdsråd til gravide på matportalen.no
Om jeg husker riktig skal man være forsiktig med brunt krabbekjøtt (fra selve krabben), men kan spise krabbeklør

Kjære alle testetøser! Dere vet sikkert dette. Kjøpte en pakke RFSU 8 pk med sensitivitet på 25 mlu. Typisk tom for babyplan [emoji51] Begynner å bli redd for kjemisk igjen, for teststreken på den er så svak.. Er 11/12 dpo..
IMG_5302.JPG
Har disse testene dårlig med fargestoff kanskje? Er det dårlig kvalitet? Andre med samme erfaring

Last edited:
Kjære alle testetøser! Dere vet sikkert dette. Kjøpte en pakke RFSU 8 pk med sensitivitet på 25 mlu. Typisk tom for babyplan [emoji51] Begynner å bli redd for kjemisk igjen, for teststreken på den er så svak.. Er 11/12 dpo..Vis vedlegget 245982 Har disse testene dårlig med fargestoff kanskje? Er det dårlig kvalitet? Andre med samme erfaring
Ikke for å skremme deg... men da jeg brukte de testene hadde jeg samme strek og jeg hadde kjemisk.. men det betyr absolutt ikke at du trenger å ha det !
De testene har jeg hørt veldig mye negativt om,så jeg ville kjøpt noen andre :)

Ikke for å skremme deg... men da jeg brukte de testene hadde jeg samme strek og jeg hadde kjemisk.. men det betyr absolutt ikke at du trenger å ha det !
De testene har jeg hørt veldig mye negativt om,så jeg ville kjøpt noen andre :)

Hva negativt har du hørt om dem da? Det er egentlig fin stigning fra i går, men de er så svake på farge.. Er vant med babyplan og de virker å ha mer fargestoff?! Jeg er jo vant med kjemiske nå, men har mer symptomer nå sammenlignet med de gangene det har godt dårlig.

Hva negativt har du hørt om dem da? Det er egentlig fin stigning fra i går, men de er så svake på farge.. Er vant med babyplan og de virker å ha mer fargestoff?! Jeg er jo vant med kjemiske nå, men har mer symptomer nå sammenlignet med de gangene det har godt dårlig.
Du har HELT sikkert ikke en kjemisk,så slapp av :)
Jeg har hørt fra noen at de viser svak strek uansett,mens noen har sagt de viser falsk negativ.. mye forskjellig...
Da jeg brukte de så var det veldig svak strek på noen,sterk på EN,og forskjelige variasjoner på strekene på andre.. veldig vanskelig å forholde seg til dem egentlig følte jeg...

Du har HELT sikkert ikke en kjemisk,så slapp av :)
Jeg har hørt fra noen at de viser svak strek uansett,mens noen har sagt de viser falsk negativ.. mye forskjellig...
Da jeg brukte de så var det veldig svak strek på noen,sterk på EN,og forskjelige variasjoner på strekene på andre.. veldig vanskelig å forholde seg til dem egentlig følte jeg...

Tror nok ikke jeg skal stole helt på dem.. skal ta en digital om noe dager tenkte jeg[emoji5]

Kjære alle testetøser! Dere vet sikkert dette. Kjøpte en pakke RFSU 8 pk med sensitivitet på 25 mlu. Typisk tom for babyplan [emoji51] Begynner å bli redd for kjemisk igjen, for teststreken på den er så svak.. Er 11/12 dpo..Vis vedlegget 245982 Har disse testene dårlig med fargestoff kanskje? Er det dårlig kvalitet? Andre med samme erfaring
Det der er like sterk strek som jeg har hatt ved ikm i begge mine svangerskap :)

Back
Topp