Oss testetøser imellom

Denne er positiv :)

Da gjenstår det å se om det ender godt. Jeg er mer engstelig enn glad. Her er testene fra i går lagt med, nederste fra i dag.
IMG_5294.JPG

Image1519380456.975346.jpg

Eggløsningstesten. Samboeren jobber til 17.00, og jeg til 00.00, så håper de aksjene fra i går kveld og de som kommer i natt holder [emoji85][emoji85][emoji254]

Kan jeg spørre dere testetøser om noe som ikke har med tester å gjøre sånn sett ?
Hva gjør dere i DPO land ang alkohol osv?
Lever dere som normalt eller holder dere dere borte fra alt som om dere var gravide?

Kan jeg spørre dere testetøser om noe som ikke har med tester å gjøre sånn sett ?
Lever dere som normalt eller holder dere dere borte fra alt som om dere var gravide?

Har lurt på det samme [emoji85]

Har lurt på det samme [emoji85]
Ja jeg tenker liksom det beste for en eventuell spire men man kan jo ikke leve sånn i lengden om man ikke treffer på maaaange pp da så er man jo verdens største snooooooooooooze.... :)
Har hørt at man ikke deler slike ting med fosteret (som kan skade dem,slik som alkohol) før senere i svangerskapet,etter man har testet positivt liksom.. Noen som vet ?

Ja jeg tenker liksom det beste for en eventuell spire men man kan jo ikke leve sånn i lengden om man ikke treffer på maaaange pp da så er man jo verdens største snooooooooooooze.... :)
Har hørt at man ikke deler slike ting med fosteret (som kan skade dem,slik som alkohol) før senere i svangerskapet,etter man har testet positivt liksom.. Noen som vet ?

Fosteret lever av plommesekken de første ukene. Men de kan ikke vite hva som eventuelt kan skade det, forsider finnes ingen etisk forsvarlig måte å forske på det. Jeg velger å tro at det er trygt å leve som normalt frem til postitivt test, men tar gjerne en ekstra test før IKM dersom jeg planlegger å drikke et par glass vin.

Jeg tenker man bør leve helt som normalt. Men sørge for å spise mest mulig sunt og holde seg aktiv. De beste forutsetninger for et nytt liv. Og for graviditeten videre! Om man tar seg en fest spiller ikke det noen rolle, så lenge man slutter med alkohol og nikotin når man tester positivt.

I starten var jeg nøye med å leve som gravid. Men nå 20 pp etter, tar jeg vitaminer, lever normalt sundt sett bort fra min cola avhengighet. Drikker så ekstremt sjeldent at det er ikke et problem.

A1 sin test. Denne er blenda ikke sant? 12 dpo i dag og ikke tatt på morgen urin.
20180223_154006.jpg
20180223_153819.jpg
20180223_154425.jpg
20180223_154421.jpg

Back
Topp