Oss testetøser imellom

IMG_2009.JPG

Kan noe se noe her?
Synes jeg ser en yyybersvak strek med ubestemmelig farge, men så har jeg også nistirret på testen og tidsfristen er gått ut[emoji23]
Hadde bare virkelig fått troen de siste dagene, idiotisk å bygge opp forventninger[emoji31]
Tror jeg er rundt 11 dpo.

Vis vedlegget 243546
Kan noe se noe her?
Synes jeg ser en yyybersvak strek med ubestemmelig farge, men så har jeg også nistirret på testen og tidsfristen er gått ut[emoji23]
Hadde bare virkelig fått troen de siste dagene, idiotisk å bygge opp forventninger[emoji31]
Jeg pleier å legge testene oppå lyset på mobilen, ser fort om det er en strek eller om den er blenda da ;) jeg klarer forøvrig ikke å se noe på testen din..

Øverste 21.30 i går, nederste 10.15 i dag (på ikke så konsentrert urin) egentlig forventet EL først på tirsdag:rolleyes: usikker på om jeg syns de er heeelt positive? Hva tenker dere? Får fortsette å teste videre i dag:p

Syns iallefall den nederste er 100 % positiv[emoji2] Ville tatt en i kveld også, pluss i morgen tidlig[emoji4]

Vis vedlegget 243546
Kan noe se noe her?
Klarer kaaaaaanskje å skimte noe ekstremt svakt, men så er ikke dette tidlig-tester heller. De har sensitivitet på 25 og ikke 10 og trenger derfor lenger tid på å slå ut

Jeg pleier å legge testene oppå lyset på mobilen, ser fort om det er en strek eller om den er blenda da ;) jeg klarer forøvrig ikke å se noe på testen din..

Det er nok bare ønsket som er så sterkt at jeg ser streker som ikke er der[emoji28]
Prøvde mobiltrikset, men ble bare blendet[emoji38]

Det er nok bare ønsket som er så sterkt at jeg ser streker som ikke er der[emoji28]
Prøvde mobiltrikset, men ble bare blendet[emoji38]
Hahaha, det kan skje ja!

Jeg heter Srenit og er en testetøs, men har vært ren i 9DPO nå. Men tenker seriøst på den bunken med tester i skapet 24/7. Nesten så jeg smeller av en i kveld bare for å få ned pulsen, men akkurat tisset og kan ikke vente 4 timer... Men i morgen braker det løs.
Hahaha! Den anonyme alkoholikere-introduksjonen! Det var dagens! :laughing025
Du er herlig!

Jeg heter Srenit og er en testetøs, men har vært ren i 9DPO nå. Men tenker seriøst på den bunken med tester i skapet 24/7. Nesten så jeg smeller av en i kveld bare for å få ned pulsen, men akkurat tisset og kan ikke vente 4 timer... Men i morgen braker det løs.

Hahahaha:Heartpink venter spent på oppdatering i morgen!! :wav

Føler meg som en anonym testetøs. Samboeren kan ikke få innsyn i hvor syk jeg egentlig er...
Kjenner til fenomenet [emoji38] Er langt fra alle testene jeg tar han vet om. Tipper han vet om ca 30% av testene jeg tar [emoji23]

Han her holdt på å Tippe bakover fordi han fant 3 tester i søpla etter forrige pp. Og bare; har du brukt 3 tester?? Og jeg bare, oops! Jeg ble vel litt testegal da.

De 3 var sikkert fra én dag liksom :smiley-ashamed008
Hadde han visst sannheten så hadde han vel tørna helt:woot:

Han her holdt på å Tippe bakover fordi han fant 3 tester i søpla etter forrige pp. Og bare; har du brukt 3 tester?? Og jeg bare, oops! Jeg ble vel litt testegal da.

De 3 var sikkert fra én dag liksom :smiley-ashamed008
Hadde han visst sannheten så hadde han vel tørna helt:woot:

Min hadde ikke reagert engang :hilarious:

Tror det seriøst har rablet for meg, men ser dere det jeg ser? For her jeg står ser jeg det, men pga. ubertrøtt og ikke øye for strekdetaljer ser jeg ikke noe på bildet selv. Legger ved to bilder, men sier ikke hvilket jeg ser det på... For tror det ikke selv. Hahaha

_20180212_063437.JPG

sketch-1518412965571.png

Jeg ser noe på begge bildene men tydeligst på bilde nr 2 [emoji7] men ser ikke hvilken farge, men håper det er baby strek!

Back
Topp