Amandaa11
Forumet er livet
Herregud JA [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg pleier å legge testene oppå lyset på mobilen, ser fort om det er en strek eller om den er blenda daVis vedlegget 243546
Kan noe se noe her?
Synes jeg ser en yyybersvak strek med ubestemmelig farge, men så har jeg også nistirret på testen og tidsfristen er gått ut[emoji23]
Hadde bare virkelig fått troen de siste dagene, idiotisk å bygge opp forventninger[emoji31]
Tror jeg er rundt 11 dpo.
Øverste 21.30 i går, nederste 10.15 i dag (på ikke så konsentrert urin) egentlig forventet EL først på tirsdagusikker på om jeg syns de er heeelt positive? Hva tenker dere? Får fortsette å teste videre i dag
![]()
Klarer kaaaaaanskje å skimte noe ekstremt svakt, men så er ikke dette tidlig-tester heller. De har sensitivitet på 25 og ikke 10 og trenger derfor lenger tid på å slå utVis vedlegget 243546
Kan noe se noe her?
Synes jeg ser en yyybersvak strek med ubestemmelig farge, men så har jeg også nistirret på testen og tidsfristen er gått ut[emoji23]
Hadde bare virkelig fått troen de siste dagene, idiotisk å bygge opp forventninger[emoji31]
Tror jeg er rundt 11 dpo.
Jeg pleier å legge testene oppå lyset på mobilen, ser fort om det er en strek eller om den er blenda dajeg klarer forøvrig ikke å se noe på testen din..
Klarer kaaaaaanskje å skimte noe ekstremt svakt, men så er ikke dette tidlig-tester heller. De har sensitivitet på 25 og ikke 10 og trenger derfor lenger tid på å slå ut
Hahaha, det kan skje ja!Det er nok bare ønsket som er så sterkt at jeg ser streker som ikke er der[emoji28]
Prøvde mobiltrikset, men ble bare blendet[emoji38]
Hahaha! Den anonyme alkoholikere-introduksjonen! Det var dagens!Jeg heter Srenit og er en testetøs, men har vært ren i 9DPO nå. Men tenker seriøst på den bunken med tester i skapet 24/7. Nesten så jeg smeller av en i kveld bare for å få ned pulsen, men akkurat tisset og kan ikke vente 4 timer... Men i morgen braker det løs.

Jeg heter Srenit og er en testetøs, men har vært ren i 9DPO nå. Men tenker seriøst på den bunken med tester i skapet 24/7. Nesten så jeg smeller av en i kveld bare for å få ned pulsen, men akkurat tisset og kan ikke vente 4 timer... Men i morgen braker det løs.
venter spent på oppdatering i morgen!! 
Om den blir positiv denne runden syns ikke det på en test før nærmere ikm. Men tenk om dersom atte, så jeg må jo bare frem til TR evt. kommer.Hahahaha[emoji813]pink venter spent på oppdatering i morgen!!![]()
Føler meg som en anonym testetøs. Samboeren kan ikke få innsyn i hvor syk jeg egentlig er...Hahaha! Den anonyme alkoholikere-introduksjonen! Det var dagens!
Du er herlig!
Føler meg som en anonym testetøs. Samboeren kan ikke få innsyn i hvor syk jeg egentlig er...
Tror det er sunt for forholdet...Kjenner til fenomenet [emoji38] Er langt fra alle testene jeg tar han vet om. Tipper han vet om ca 30% av testene jeg tar [emoji23]
Føler meg som en anonym testetøs. Samboeren kan ikke få innsyn i hvor syk jeg egentlig er...
Kjenner til fenomenet [emoji38] Er langt fra alle testene jeg tar han vet om. Tipper han vet om ca 30% av testene jeg tar [emoji23]

Han her holdt på å Tippe bakover fordi han fant 3 tester i søpla etter forrige pp. Og bare; har du brukt 3 tester?? Og jeg bare, oops! Jeg ble vel litt testegal da.
De 3 var sikkert fra én dag liksom
Hadde han visst sannheten så hadde han vel tørna helt![]()