Ja, disse var litt snåle. De du tok tidligere også. Har ikke opplevd dette selv med babyplan. Har du andre tester som du kan ta i morgen tidlig?Er 9 dpo og er tatt mitt på dagen. Synest babyplan tester er rare tester.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, disse var litt snåle. De du tok tidligere også. Har ikke opplevd dette selv med babyplan. Har du andre tester som du kan ta i morgen tidlig?Er 9 dpo og er tatt mitt på dagen. Synest babyplan tester er rare tester.
Ja, disse var litt snåle. De du tok tidligere også. Har ikke opplevd dette selv med babyplan. Har du andre tester som du kan ta i morgen tidlig?
Vis vedlegget 242573
5 min
Vis vedlegget 242574
10 min
Kva skal jeg tro ?
Babyplan 10 mlu NEG
Babyplan 25 mlu ser ut som over og under strek. NEG
Dei 2 andre positive innen 5 min.
Er totalt forvirra. I morgon digital men tror den blir ikkje gravid. Har 0,0 symptomer.
HVor mange dpo er du???Vis vedlegget 242573
5 min
Vis vedlegget 242574
10 min
Kva skal jeg tro ?
Babyplan 10 mlu NEG
Er totalt forvirra. I morgon digital men tror den blir ikkje gravid. Har 0,0 symptomer.
Vis vedlegget 242568
10 min
Finner ikkje roen pga av det er noe på siden. Tar det som negativ når det ikkje er heil strek.

Vis vedlegget 242573
5 min
Vis vedlegget 242574
10 min
Kva skal jeg tro ?
Babyplan 10 mlu NEG
Ja hvis den blir negativ bør du klage til babyplan og få nye eller pengene tilbake!Jeg tror nok det er eit dårlig parti med dei testane. Blir rett og slett forbanna når eg blir uviss.
Får sjå i morgon når digitalen blir svid av.
Vis vedlegget 242573
5 min
Vis vedlegget 242574
10 min
Kva skal jeg tro ?
Babyplan 10 mlu NEG
Men den blå er jo også positiv, de andre er rulletester, men hallo, jeg er helt sikker på at dette er babystreker jeg altsåJeg tror nok det er eit dårlig parti med dei testane. Blir rett og slett forbanna når eg blir uviss.
Får sjå i morgon når digitalen blir svid av.

Vis vedlegget 242573
5 min
Vis vedlegget 242574
10 min
Kva skal jeg tro ?
Babyplan 10 mlu NEG
Jeg ville klagd på de babyplan-testene for de er jo rare.Vis vedlegget 242573
5 min
Vis vedlegget 242574
10 min
Kva skal jeg tro ?
Babyplan 10 mlu NEG
Ser ut som over og understrek.Jeg tenker at de fra babyplan er ugyldige. Den med hvit bakgrunn fra babyplan har til og med to svake teststreker.. Håper de andre testene dine viser korrekt og at det er spirestrek vi ser! Tillater meg å zoome bilde ditt av de to fra babyplan, den hvite med rosa tekst har to teststreker![]()
Jeg ville klagd på de babyplan-testene for de er jo rare.
MEN - når flere merker slår ut positivt så MÅ det være noe på gang! Jeg nekter å tro at det ikke er hcg-produksjon hos deg når så mange tester slår ut. Håper inderlig dette er en terminspre
Krysser det som krysses kan!! Håper det er babystreker![emoji7]Vis vedlegget 242573
5 min
Vis vedlegget 242574
10 min
Kva skal jeg tro ?
Babyplan 10 mlu NEG
ja, ser jo det, men irriterende med de babyplan...Blir digitale negativ blir det klage. Irritert når dei blir slik. Veit ikkje om det er noe på gang. Dei andre er 10 mlu så er framgang på dei.
Vis vedlegget 242573
5 min
Vis vedlegget 242574
10 min
Kva skal jeg tro ?
Babyplan 10 mlu NEG