Oss testetøser imellom

239FD006-9A18-4639-A32A-88D780309571.jpeg

5 min
3EC75E59-0C9E-4B10-AF70-6DA6820CDF0F.jpeg

10 min

Kva skal jeg tro ?
Babyplan 10 mlu NEG
Babyplan 25 mlu ser ut som over og under strek. NEG
Dei 2 andre positive innen 5 min.
Er totalt forvirra. I morgon digital men tror den blir ikkje gravid. Har 0,0 symptomer.

Vis vedlegget 242568
10 min

Finner ikkje roen pga av det er noe på siden. Tar det som negativ når det ikkje er heil strek.

Det sies at tester med streker som ikke er hele, er ugyldige. Men, når det er så mange med streker likevel, så tenker jeg at det må være noe:Heartpink

Vis vedlegget 242573
5 min
Vis vedlegget 242574
10 min

Kva skal jeg tro ?
Babyplan 10 mlu NEG
Er totalt forvirra. I morgon digital men tror den blir ikkje gravid. Har 0,0 symptomer.

Jeg ville tolket disse som positive jeg altså[emoji5] og at du har fått et merkelig parti med babyplan-tester! Jeg har aldri fått halve streker på dem! Jeg ville klaga på dem!

Jeg tror nok det er eit dårlig parti med dei testane. Blir rett og slett forbanna når eg blir uviss.
Får sjå i morgon når digitalen blir svid av.

Jeg tror nok det er eit dårlig parti med dei testane. Blir rett og slett forbanna når eg blir uviss.
Ja hvis den blir negativ bør du klage til babyplan og få nye eller pengene tilbake!

Vis vedlegget 242573
5 min
Vis vedlegget 242574
10 min

Kva skal jeg tro ?
Babyplan 10 mlu NEG

Jeg tenker at de fra babyplan er ugyldige. Den med hvit bakgrunn fra babyplan har til og med to svake teststreker.. Håper de andre testene dine viser korrekt og at det er spirestrek vi ser! Tillater meg å zoome bilde ditt av de to fra babyplan, den hvite med rosa tekst har to teststreker
a8cb28c17767468262620c401aa8ec19.png

Men den blå er jo også positiv, de andre er rulletester, men hallo, jeg er helt sikker på at dette er babystreker jeg altså :Heartpink

Vis vedlegget 242573
5 min
Vis vedlegget 242574
10 min

Kva skal jeg tro ?
Babyplan 10 mlu NEG

Her mååå det jo være en spire på gang! Kan ikke tro at alle disse viser feil! Krysser fingrene for digital :D

Vis vedlegget 242573
5 min
Vis vedlegget 242574
10 min

Kva skal jeg tro ?
Babyplan 10 mlu NEG
Jeg ville klagd på de babyplan-testene for de er jo rare.
MEN - når flere merker slår ut positivt så MÅ det være noe på gang! Jeg nekter å tro at det ikke er hcg-produksjon hos deg når så mange tester slår ut. Håper inderlig dette er en terminspre

Jeg tenker at de fra babyplan er ugyldige. Den med hvit bakgrunn fra babyplan har til og med to svake teststreker.. Håper de andre testene dine viser korrekt og at det er spirestrek vi ser! Tillater meg å zoome bilde ditt av de to fra babyplan, den hvite med rosa tekst har to teststreker
a8cb28c17767468262620c401aa8ec19.png
Ser ut som over og understrek.

Jeg tenker og negativ. Får sjå kva digitale sier i morgon. Tror den lyser ikkje gravid.

Jeg ville klagd på de babyplan-testene for de er jo rare.
MEN - når flere merker slår ut positivt så MÅ det være noe på gang! Jeg nekter å tro at det ikke er hcg-produksjon hos deg når så mange tester slår ut. Håper inderlig dette er en terminspre

Blir digitale negativ blir det klage. Irritert når dei blir slik. Veit ikkje om det er noe på gang. Dei andre er 10 mlu så er framgang på dei.

Blir digitale negativ blir det klage. Irritert når dei blir slik. Veit ikkje om det er noe på gang. Dei andre er 10 mlu så er framgang på dei.
ja, ser jo det, men irriterende med de babyplan...

Vis vedlegget 242573
5 min
Vis vedlegget 242574
10 min

Kva skal jeg tro ?
Babyplan 10 mlu NEG

Ikke for å være buzzkill.. jeg fikk og slike sterke streker på to ulike parti av babyplan. Jeg var ikke gravid..
Så jeg stoler ikke på de testene mer...

Håper du er gravid da [emoji173]️

Back
Topp