Oss testetøser imellom

Trenger litt tips. Jeg har trappet ned på snusen i denne prøvingen, og jobber fremdeles veldig med saken. Jeg vet at når jeg sitter med positiv test legges boksen vekk på dagen. Men de to siste dagene har jeg reagert på snusen som jeg aldri har gjort før. Brekker meg av lukten og holder på å kaste opp. Noen som har opplevd liknende? Kan det være noe symptom?
Har hatt det sånn hver gang keg har vært gravid. Syns snusen stinker skikkelig. Mens til vanlig sitter jeg med snusen i konstant. Så hos meg er det et symptom hvertfall:)

Trenger litt tips. Jeg har trappet ned på snusen i denne prøvingen, og jobber fremdeles veldig med saken. Jeg vet at når jeg sitter med positiv test legges boksen vekk på dagen. Men de to siste dagene har jeg reagert på snusen som jeg aldri har gjort før. Brekker meg av lukten og holder på å kaste opp. Noen som har opplevd liknende? Kan det være noe symptom?
Jeg ble kvalm av snus og fikk helt noya av den sist pp. Hadde mest sannsynlig en kjemisk da. Godt mulig kroppen gir beskjed om en mulig graviditet. Mitt forige svangerskap var jævlig da jeg crava snus. Var drit vanskelig å holde seg vekke :( så ikke alltid alt er så logisk heller.

8BB1CFEC-0FD4-4C3B-AC3F-BE600CD2D78A.jpeg

Denne var negativ i 19 tiden
Prøvd igjen 1,5 time etterpå og
5070B5B4-B2E1-40D5-9838-9DB7E749FF50.jpeg

Forstår ingennting. Hadde tillit til babyplan testane men no veit eg ikkje.
Kva skal eg tru på ?

Jeg har kun onestep tester her, ikke til å regne med de altså?:eek: Bedre å vente på tr enn å ta de dumme testene:wtf:
Det kom bra strek i går kveld 12 dpo, men på morgenen i går var det knapt strek!

12 dpo kveld :)

BDEA4061-9300-48AB-B8D9-08565C0CE67E.jpeg

Back
Topp