Oss testetøser imellom

Det var godt å høre :) [emoji7] men er sikkert bare en dum skygge.. Er på dag 4 med spotting. Ingen ordentlig blødning men kjenner murringer osv...spottet masse denne syklusen :( dagen før positiv el test og 5 dager etter og etter samleie for noen uker siden og 4 dager nå[emoji85][emoji50][emoji50]

:( kjedelig! Men håper tr holder seg unna lell!
Spotting trenger ikke nødvendigvis å bety at det ikke har klaffet ;)

:( kjedelig! Men håper tr holder seg unna lell!
Spotting trenger ikke nødvendigvis å bety at det ikke har klaffet ;)
Håper jeg også [emoji16] men dette er stressende :( sist mnd var første gang jeg spottet før mensen, men da spottet jeg kvelden før og dagen etter fikk jeg rødt mensen blod.. Men nå er det mer brun, rosa, oransje.. Vanskelig å forklare.. Har bilde men [emoji28]

Håper jeg også [emoji16] men dette er stressende :( sist mnd var første gang jeg spottet før mensen, men da spottet jeg kvelden før og dagen etter fikk jeg rødt mensen blod.. Men nå er det mer brun, rosa, oransje.. Vanskelig å forklare.. Har bilde men [emoji28]
Haha, det går bra:joyful::joyful:
Ikke rart man blir litt stresset, litt frustrerende at dette er såpass altoppslukende... hvis det ikke klaffer for oss denne mnd blir det en pause for vår del. Til tross for at det kun er pp2..

Haha, det går bra:joyful::joyful:
Ikke rart man blir litt stresset, litt frustrerende at dette er såpass altoppslukende... hvis det ikke klaffer for oss denne mnd blir det en pause for vår del. Til tross for at det kun er pp2..
Nei det er ikke så lett :( uff, ja det kan være lurt å koble litt av(lettere sagt en gjort) lykke til og håper det går snart for dere [emoji7]

Bare fordi jeg er testegal og uten tålmodighet og realitetsorientering what so ever.

Ser vi noe her?
b4ea8bd6c6b14a140f4b5a93541c7895.jpg
36191fcc0883036d0e71756044d24740.jpg

Åhååå... tenk om det går! Bare 9dpo - og den var negativ på morgenurin.. [emoji85]

Åh.. kan det ikke bare bli i morgen så jeg kan svi av en test til!!

Åh.. kan det ikke bare bli i morgen så jeg kan svi av en test til!!

Må da ikke vente til imorra! Jeg får sterkest streker på ettermiddag/kveld! Denne runden skal jeg prøve å ikke teste på morgenene[emoji12][emoji12]

Må da ikke vente til imorra! Jeg får sterkest streker på ettermiddag/kveld! Denne runden skal jeg prøve å ikke teste på morgenene[emoji12][emoji12]

Men jeg har bare tre tester igjen... [emoji85]
Bestilte fler i starten av mnd, men de har ikke kommet ennå [emoji51][emoji51]

Men jeg har bare tre tester igjen... [emoji85]
Bestilte fler i starten av mnd, men de har ikke kommet ennå [emoji51][emoji51]

Starten av mnd?? Hjelpes, det var sen levering!! Men da skjønner jeg du venter ja[emoji12][emoji12]

Back
Topp