Oss testetøser imellom

Igår øverst og idag nederst, 12 dpo... Ikke noe økning? Blææ, dette er så nervepirrende! :wtf:

270286B9-6944-4E1D-B617-04E3A7B7C250.jpeg

Igår øverst og idag nederst, 12 dpo... Ikke noe økning? Blææ, dette er så nervepirrende! :wtf:

Vis vedlegget 241908

Hcg øker ikke så fort i begynnelsen at det alltid er mulig å se endring fra dag til dag. Dessuten kan det være forskjell i mengde fargestoff i testen og forskjell på hvor konsentrert urinen er. Selv har jeg opplevd at testen var svakere etter to dager selv om hcg på blodprøver hadde doblet seg, så ikke bekymre deg!

Til dere som har peiling på dette! Hvordan ser denne testen ut til å være 2-3? Har aldri demontert en digital før, så ingenting å sammenligne med :p
Er det bare så vidt den viser 2-3 eller er det godt innafor? :)Vis vedlegget 241882
Tror den er ganske godt innafor. Huskeri kke om jeg har lagt ut bilde av mine demonterte her i tråden, men ihvertfall i dagboka

Spørsmål ang. g-testene og sensitivitet. Når det er tester som skal reagere ned på 10mUl(?) betyr det da det samme som hcg på 10?
Ja, det stemmer. de skal slå ut på minimum 10, men hender de slår ut på mindre

Vis vedlegget 241908
Synes det er fin økning. dessuten så kommer en til et punkt (litt for tidlig for tiden) hvor det ikke fungerer så bra å se på stigning på strimler

Hcg i urin er ikke det samme som hcg i blod.
hcg kommer i blod først før man skiller ut i urin så nivået stiger først i blod og faller også først i blodet

hcg kommer i blod først før man skiller ut i urin så nivået stiger først i blod og faller også først i blodet

Spør veldig jeg! Det betyr altså at jeg kan få en svaaak positiv test selv om jeg ikke har hcg i blodet (etter MA)? Fikk denne testen i går kveld.

Vedlegg

• F8F628BE-7710-49B4-8F94-2FF33D9EE6DE.jpeg
    F8F628BE-7710-49B4-8F94-2FF33D9EE6DE.jpeg
    955,9 KB · Visninger: 182
Nei, det kan du ikke. Ikke hcg, ikke positiv test.
Ser en svak strek, er det innenfor tidsfristen?

Innenfor tidsfristen ja. Jeg venter på negativ test etter MA altså. Dersom hcg forsvinner i blodet først, så kan det vel henge igjen i urin som Eskimonika sier?

Innenfor tidsfristen ja. Jeg venter på negativ test etter MA altså. Dersom hcg forsvinner i blodet først, så kan det vel henge igjen i urin som Eskimonika sier?

Åja, trodde du mente at du ikke hadde hCG i blodet. Men ja, hCG kan henge igjen etter MA

Jeg tenker at, har du ikke hcg i blodet, så har du ikke det i urinen heller. Men hcg kommer først i blodet, før det kommer til urinen, men ikke omvendt. Hvis du skjønner

Åja, trodde du mente at du ikke hadde hCG i blodet. Men ja, hCG kan henge igjen etter MA

Hadde et hcgnivå på 42 på mandag, 2 uker etter kur. Uka før var det på 327. Håper jo veldig på negativ test så vi kan komme inn i syklus igjen ganske kjapt.

Hadde et hcgnivå på 42 på mandag, 2 uker etter kur. Uka før var det på 327. Håper jo veldig på negativ test så vi kan komme inn i syklus igjen ganske kjapt.

Da ser det jo ut som du har litt hCG igjen. Men hvis du bare hadde 42 på mandag, så synes jeg det er litt rart at den ikke er negativ nå:confused005

Back
Topp