Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser da virkelig en økningIgår øverst og idag nederst, 12 dpo... Ikke noe økning? Blææ, dette er så nervepirrende!
Vis vedlegget 241908
Gjør du? Ååh, så deilig å høre!Jeg ser da virkelig en økning![]()

Igår øverst og idag nederst, 12 dpo... Ikke noe økning? Blææ, dette er så nervepirrende!
Vis vedlegget 241908
Igår øverst og idag nederst, 12 dpo... Ikke noe økning? Blææ, dette er så nervepirrende!
Vis vedlegget 241908
Spørsmål ang. g-testene og sensitivitet. Når det er tester som skal reagere ned på 10mUl(?) betyr det da det samme som hcg på 10?
Jeg ser økning [emoji3][emoji120]Igår øverst og idag nederst, 12 dpo... Ikke noe økning? Blææ, dette er så nervepirrende!
Vis vedlegget 241908
Vis vedlegget 241908
Tror den er ganske godt innafor. Huskeri kke om jeg har lagt ut bilde av mine demonterte her i tråden, men ihvertfall i dagbokaTil dere som har peiling på dette! Hvordan ser denne testen ut til å være 2-3? Har aldri demontert en digital før, så ingenting å sammenligne med
Er det bare så vidt den viser 2-3 eller er det godt innafor?Vis vedlegget 241882
Ja, det stemmer. de skal slå ut på minimum 10, men hender de slår ut på mindreSpørsmål ang. g-testene og sensitivitet. Når det er tester som skal reagere ned på 10mUl(?) betyr det da det samme som hcg på 10?
Synes det er fin økning. dessuten så kommer en til et punkt (litt for tidlig for tiden) hvor det ikke fungerer så bra å se på stigning på strimlerIgår øverst og idag nederst, 12 dpo... Ikke noe økning? Blææ, dette er så nervepirrende!
Vis vedlegget 241908
hcg kommer i blod først før man skiller ut i urin så nivået stiger først i blod og faller også først i blodetHcg i urin er ikke det samme som hcg i blod.
hcg kommer i blod først før man skiller ut i urin så nivået stiger først i blod og faller også først i blodet
Spør veldig jeg! Det betyr altså at jeg kan få en svaaak positiv test selv om jeg ikke har hcg i blodet (etter MA)? Fikk denne testen i går kveld.
Nei, det kan du ikke. Ikke hcg, ikke positiv test.
Ser en svak strek, er det innenfor tidsfristen?
Innenfor tidsfristen ja. Jeg venter på negativ test etter MA altså. Dersom hcg forsvinner i blodet først, så kan det vel henge igjen i urin som Eskimonika sier?
Åja, trodde du mente at du ikke hadde hCG i blodet. Men ja, hCG kan henge igjen etter MA
Hadde et hcgnivå på 42 på mandag, 2 uker etter kur. Uka før var det på 327. Håper jo veldig på negativ test så vi kan komme inn i syklus igjen ganske kjapt.

Nå skjønner jeg ingen ting. MAen var for 4 uker siden.
I dag tror jeg at jeg er 8dpo, og jeg fikk denne:
Vis vedlegget 241940