Du kan jo ha blitt gravid på nytt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan jo ha blitt gravid på nytt
En uke etter MAen var g-testen kjempepositiv. Etter det har jeg ikke sjekket.Du kan jo ha blitt gravid på nyttble gravid 2 uker etter min sa i 2016
![]()
Jeg ser. La den bli sterkereEn nesten usynlig strek[emoji4]
![]()
Jeg ser. La den bli sterkere
Den ser æ godt, tilogmed uten å zoome..En nesten usynlig strek[emoji4]
![]()
Den ser æ godt, tilogmed uten å zoome..
Og dermed forsvinner det også først fra blodet.Åja, trodde du mente at du ikke hadde hCG i blodet. Men ja, hCG kan henge igjen etter MA
Jeg tenker at, har du ikke hcg i blodet, så har du ikke det i urinen heller. Men hcg kommer først i blodet, før det kommer til urinen, men ikke omvendt. Hvis du skjønner
Dagens testSøndagens test er øverst, og dagens test er nederst. Jeg kan nok bare forberede meg på mensen...
Vis vedlegget 242073Vis vedlegget 242074
Lurer på om jeg muligens ser noe på den nederste der
noen som ser noe? Fått sånn hakk i testen flere ganger siste to ukene :s Syns jeg kan skimte noe ultra svakt? Eller er det ønske tenking? Skulle hatt mensen for 8 dager siden men el har tydeligvis vært senere.. [emoji23]![]()
Ser jo strek her, men vanskelig og si om det er skygge eller ikke [emoji58]Nå har jeg ikke testet siden fredag og gledet meg til å se en sterkere strek, men synes ikke den har blitt det akkurat. Er dette typisk skyggestrek på CB? Nå er jo ikke dette CB early som jeg har testet med tidligere da. Men har vært gravid fire ganger og har aldri hatt så svake streker så lenge..
Vis vedlegget 242032 Vis vedlegget 242036
Samme test forresten, var bare litt heldigere med øverste bilde..
Den er kanskje bittelitt sterkereSøndagens test er øverst, og dagens test er nederst. Jeg kan nok bare forberede meg på mensen...
Vis vedlegget 242073Vis vedlegget 242074
Det var godt å høreLurer på om jeg muligens ser noe på den nederste der![]()