Oss testetøser imellom

8-9 dpo er vel for tidlig for positiv for de fleste. Jeg har fått min første positive 11-12-13 dpo. En gang var det antydning på 10 dpo, men den var så svak at jeg var usikker helt til jeg så den bittelitt tydeligere 11 dpo. Lykke til![/QUOTE ja jeg er egentlig klar over det :) allikavel spennende å teste og dele det på forumet.

Til dere som har peiling på dette! Hvordan ser denne testen ut til å være 2-3? Har aldri demontert en digital før, så ingenting å sammenligne med :p
Er det bare så vidt den viser 2-3 eller er det godt innafor? :)
IMG_20180127_191319.jpg

Blod på dopapiret nå.. Kan det være festeblødning? Vet jeg hadde EL for 8 dager siden[emoji4] Ellers er det TR som kommer før tiden denne gangen[emoji85]

8 dpo, vil bare teste teste teste men alt er blendahvitt

Kan noen ta fra meg testene?

8 dpo, vil bare teste teste teste men alt er blendahvitt

Kan noen ta fra meg testene?

Hehehe.. skjønner deg godt! Jeg har planer om å prøve å la vær å teste frem til dagen før ikm denne pp :) Håper du klarer å vente litt eller at det endelig kommer en flott strek snart [emoji173]️

Da måååå det jo være festeblødning [emoji173]️ Krysser fingrene for deg! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg [emoji5]

Håper håper[emoji4][emoji4][emoji4] Om det er festeblødning hvor mange dager er det til jeg kan få positivt på test? Har sensitive tester, (10)

Hehehe.. skjønner deg godt! Jeg har planer om å prøve å la vær å teste frem til dagen før ikm denne pp :) Håper du klarer å vente litt eller at det endelig kommer en flott strek snart [emoji173]️

Jeg er fornøyd om jeg klarer meg med én om dagen. I ukedagene går det fint, rekker bare en test etter jobb da. Ellers er ungene rundt meg hver gang jeg tisser :hilarious: men i dag ble det to stk gitt. Holdt på å smelle på en tredje før vettet våkna heldigvis

Kasta noen gamle. Så plutselig en tydelig strek på en tatt rett etter EL. Så jeg vet i hvertfall at litt av hvert kan dukke opp på babyplan testene

Håper håper[emoji4][emoji4][emoji4] Om det er festeblødning hvor mange dager er det til jeg kan få positivt på test? Har sensitive tester, (10)

Oj, det aner jeg ikke [emoji33] Tipper det er veldig forskjellig fra person til person. Jeg prøver å vente så lenge som mulig for å unngå å bli så skuffet så altfor tidlig, men jeg har lest om de som tester svakt positivt 7-8 dpo.

Oj, det aner jeg ikke [emoji33] Tipper det er veldig forskjellig fra person til person. Jeg prøver å vente så lenge som mulig for å unngå å bli så skuffet så altfor tidlig, men jeg har lest om de som tester svakt positivt 7-8 dpo.

Ja, men det gjør aldri jeg[emoji85] Er 8 dpo i dag og testen er helt hvit, noe som ikke er så rart hvis egget festet seg i dag... Prøver om noen dager jeg [emoji2]

Jeg er fornøyd om jeg klarer meg med én om dagen. I ukedagene går det fint, rekker bare en test etter jobb da. Ellers er ungene rundt meg hver gang jeg tisser :hilarious: men i dag ble det to stk gitt. Holdt på å smelle på en tredje før vettet våkna heldigvis

Kasta noen gamle. Så plutselig en tydelig strek på en tatt rett etter EL. Så jeg vet i hvertfall at litt av hvert kan dukke opp på babyplan testene

Ja, jeg har fått falsk positiv på de testene, og ble urolig skuffet og lei meg. Testet 6-7 dager før ikm så derfor prøver jeg å vente denne gangen [emoji5] Håper du går de etterlengtede strekene veldig snart [emoji173]️

Spørsmål ang. g-testene og sensitivitet. Når det er tester som skal reagere ned på 10mUl(?) betyr det da det samme som hcg på 10?

Back
Topp