Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja!strek!-
Vi prøver i pp2 nå. Har en på litt over 2 år, men den gangen brukte vi nærmere 2 år. Slet med å få eggløsning....Samme her... hvor lenge har dere prøvd?
Vi prøver i pp2 nå. Har en på litt over 2 år, men den gangen brukte vi nærmere 2 år. Slet med å få eggløsning....
Håper liksom ikke det er samme greia nå. Fikk faktisk positiv eggløsningstest i formiddag!! På dag 20...

Klarer liksom ikke å la være . Selvfølgelig helt blank . Er 7-8 dpo![]()
Ikke fått positive eggløsningstester denne syklusen.. blir gal.. nå har jeg jo ikke noe utgangspunkt for testing med graviditetstester...
Det er da strek!!!!
Blir den ikke litt sterkere for hver gang selv om den er veldig svak enda
Blir den ikke litt sterkere for hver gang selv om den er veldig svak enda
Men har mye murringer i magen, så hva kan det komme av da..TakkVelkommen i klubben.
Jeg og er teste sjuk men har kun positiv el test i dag.
Det kommer 2 streker snart.
De er så svake ihvertfall at en digital ville ikke slått ut. Må bare ha litt mer tålmodighet og håpe..Vet ikke. Den har blitt sterkere innen tidsfristen, men klarer ikke helt å se om streken har blitt sterkere. Begynner å lure på om jeg har vært gravid, men mistetMen har mye murringer i magen, så hva kan det komme av da..
Vis vedlegget 241808
De er så svake ihvertfall at en digital ville ikke slått ut. Må bare ha litt mer tålmodighet og håpe..