Meeener jeg kjøpte dem på Apotek1! De er en del dyrere enn strimlene, men føler meg av en eller annen grunn sikrere på LloydsLloyds trenger hCG på 10, mens den andre trenger vel 25? Usikker
Hvor har du kjøpt Lloyds?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meeener jeg kjøpte dem på Apotek1! De er en del dyrere enn strimlene, men føler meg av en eller annen grunn sikrere på LloydsLloyds trenger hCG på 10, mens den andre trenger vel 25? Usikker
Meeener jeg kjøpte dem på Apotek1! De er en del dyrere enn strimlene, men føler meg av en eller annen grunn sikrere på LloydsSpent på om testen i morgen er sterkere!

Vanskelig å si, for jeg har hatt sånne streker før uten at det har vært noe. De er kjent for skygge streker, MEN jeg håper den betyr noe for deg[emoji175]Skygge?
Fem minutter;
Vis vedlegget 241558
Ni-ti minutter;
Vis vedlegget 241559
Vis vedlegget 241560
Vanskelig å si, for jeg har hatt sånne streker før uten at det har vært noe. De er kjent for skygge streker, MEN jeg håper den betyr noe for deg[emoji175]
Ser streken, men vil anbefale deg og prøve en annen test. Veldig kjent for skygge. Men håper [emoji173][emoji173]Skygge?
Fem minutter;
Vis vedlegget 241558
Ni-ti minutter;
Vis vedlegget 241559
Vis vedlegget 241560
Ser streken, men vil anbefale deg og prøve en annen test. Veldig kjent for skygge. Men håper [emoji173][emoji173]
Lloyds trenger hCG på 10, mens den andre trenger vel 25? Usikker
Meeener jeg kjøpte dem på Apotek1! De er en del dyrere enn strimlene, men føler meg av en eller annen grunn sikrere på Lloyds Spent på om testen i morgen er sterkere!

Da stemmer det nok at det var Vitusapotek, jaLloyds er vitusapotek sitt merkenavn, så sannsynligvis kjøpt på vitusapotek, ditt apotek eller komplettapotek![]()
Når jeg var 5 uker på vei og tok siste test, så var enda ikke streken like sterk.Hvor mye hcg må til før teststreken blir like sterk som kontrollstreken?
Det nærmer segVis vedlegget 241597
Hvor mye hcg må til før teststreken blir like sterk som kontrollstreken?
Testet ordentlig positivt på søndag, syns det nærmer seg, men er litt igjen...
Åååå så herlig! Spennende med svar på blodprøven også [emoji173]️ Nå MÅ det være din tur!
Var det meg du siktet til her med blodprøven? Isåfall er det ikke meg som har positiv test![]()
Nei, mente Viprøver79Hun har tatt HCG blodprøve i dag som hun får svar på i morgen
![]()