Oss testetøser imellom

e88f4cdc66a6899bd83761ee1b31a1fa.png
096a0540e956620b2d8d630f08b7d67e.jpg

noen andre enn meg dom ser? [emoji85][emoji85]

Ser:)

Takk for det:smiley-angelic003 Blødningene har stoppet, foreløpig, og strekene er sterkere. La ut tester tidligere i dag. Blodprøven i går var på 30, ny i morgen. Håper på stigning.

Åååå så fantastisk å høre [emoji173]️ Nå ble jeg glad :) Krysser alt som kan krysses for deg! Nå MÅ det gå veien for deg [emoji173]️ Når får du svar på morgendagens blodprøve?

Jeg henger meg med her, jeg! Brukte opp alle g-testene mine da jeg ble gravid i november, trodde ikke jeg fikk bruk for nye med det første. MA oppdaget 6.januar på privat tul. Skulle vært 11 uker + på vei, men babyen min ble bare 9+0. En uke etter Cytotec var hcg på rett over 300. På torsdag får jeg svaret på ny blodprøve.
Venter på nye tester i posten. Hadde el-tester liggende, og de ble endelig negative i forrige uke. Vet at det ikke kan måles på samme måte som g-test, men gleden var likevel stor. Tenk å bli så glad for en negativ test da, dere! :facepalm:

Vedlegg

• 39D4B71F-EE0F-4863-A0E1-C31612258847.jpeg
    39D4B71F-EE0F-4863-A0E1-C31612258847.jpeg
    68,7 KB · Visninger: 171
Jeg henger meg med her, jeg! Brukte opp alle g-testene mine da jeg ble gravid i november, trodde ikke jeg fikk bruk for nye med det første. MA oppdaget 6.januar på privat tul. Skulle vært 11 uker + på vei, men babyen min ble bare 9+0. En uke etter Cytotec var hcg på rett over 300. På torsdag får jeg svaret på ny blodprøve.
Venter på nye tester i posten. Hadde el-tester liggende, og de ble endelig negative i forrige uke. Vet at det ikke kan måles på samme måte som g-test, men gleden var likevel stor. Tenk å bli så glad for en negativ test da, dere! :facepalm:
I know... trodde heller ikke jeg skulle bli glad for negativ test... nå er det bare å vente på positiv igjen :)

10 dpo i dag og er fortsatt redd for at testen i går og denne er kun skygge...
0c4ae9599a8f1f26c66a8999f3e949c7.jpg

Last edited:
Vet dere hvor mye forskjell det er på de ulike merkene med tanke på hvor sterk streken blir? Testet med billigstrimmel på ettermiddagen 10 dpo, og igjen med morgenurin 11 dpo (Lloyds).

Er det morgenurinen som gjør at Lloyds er så mye sterkere, eller er det stor forskjell på disse? Tenker å ta en ny fra Lloyds i morgen tidlig

Vedlegg

• IMG_1441.JPG
    IMG_1441.JPG
    599,4 KB · Visninger: 206
  • IMG_1443.JPG
    IMG_1443.JPG
    45 KB · Visninger: 211
Vet dere hvor mye forskjell det er på de ulike merkene med tanke på hvor sterk streken blir? Testet med billigstrimmel på ettermiddagen 10 dpo, og igjen med morgenurin 11 dpo (Lloyds).

Er det morgenurinen som gjør at Lloyds er så mye sterkere, eller er det stor forskjell på disse? Tenker å ta en ny fra Lloyds i morgen tidlig
Strimmel testene oppfatter jeg nå som ikke særlig til å stole på. Har hatt så mye variasjon på strekene og om det dukker opp eller ikke. Fikk nesten ikke strek på strimmel, men positiv digital.. Mulig en kombinasjon av dårlige fargestoffer i strimmel og det at den er kvelden
. Men generelt så har jeg funnet ut at det er bedre med stav tester og likte godt A1

Lloyds trenger hCG på 10, mens den andre trenger vel 25? Usikker

Hvor har du kjøpt Lloyds?

Back
Topp